شهردار خلخال گفت: سایت دفن و امحای زباله‌های شهری خلخال تا دو سه هفته آینده ساماندهی می‌شود.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، فاطمه جوادی در جریان بازدید از آخرین روند ساماندهی سایت جمع‌آوری و دفن زباله‌های شهری در خلخال اظهار کرد: به همت شورا و شهرداری خلخال 30 نفر از نیروهای زحمتکش شهرداری در سایت زباله خلخال مستقر شدند تا فضای ایمن‌تری را در دفن بهداشتی زباله فراهم کنند.
وی با بیان اینکه بیش از 30 سال است که دفن زباله‌های خلخال به صورت غیربهداشتی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: ما به صورت مقطعی و با روش‌های موجود به ویژه کمپکت زباله‌ها و فنس‌کشی در محوطه دفن زباله سعی داریم تا خطر انتشار میکروب و بروز برخی از مشکلات را برای اهالی این منطقه فراهم کنیم تا به تدریج ساماندهی زباله‌های شهری و محل دفن و شکل اصولی بازیافت آن مورد توجه قرار گیرد.
شهردار خلخال ادامه داد: ما در حال رایزنی با سرمایه‌گذارانی هستیم تا بستر احداث کارخانه کمپوست در این منطقه را برای بازیافت زباله انجام دهیم که این کار باید به شکل صحیح و درست مورد پیگیری قرار گیرد.
جوادی ضرورت تفکیک زباله‌ها را به صورت تر و خشک از مبدا منازل تا محل انباشت و جداسازی آنها یادآور شد و گفت: این کار را باید با یک فرهنگسازی صحیح به سرانجام برسانیم تا خود شهروندان نسبت به عملیاتی شدن طرح‌های جدید مشارکت بیشتری را انجام دهند.
وی افزود: با ساماندهی سایت زباله خلخال طی چند هفته آینده مشکلات به وجود آمده و گلایه‌های شهروندان از بابت شکل ناصحیح جمع‌آوری و دفن زباله برطرف شدن و امکان یک کار زیربنایی در این حوزه با دقت نظر بیشتر فراهم می‌آید. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.