به گزارش ایرنا،علی ملااحمدی روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگاران افزود: این انیمشین که تولید آن در چند روز آینده آغاز خواهد شد در مورد زندگینامه ' شهید مرحمت بالازاده ' از رزمندگان نوجوان استان در دوران دفاع مقدس است.
وی افزود: این اثر فاخر در 52 قسمت 11 دقیقه ای و در مجموع 572 دقیقه خواهد بود و توسط هنرمندان استان اردبیل تولید و ساخته خواهد شد.
وی با بیان اینکه فقط 12 میلیارد ریال حق الزحمه برای عوامل تولید این اثر ماندگار پرداخت خواهد شد، اظهار داشت: این انیمشین در مدت 2 سال تولید و در سال 99 پخش خواهد شد.
وی ترویج ارزش‌های اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در جامعه بویژه در بین نسل جوان و امروزی را از جمله اهداف تولید و ساخت این انیمشن بیان کرد و ادامه داد: تمامی هزینه های ساخت این اثر فاخر و ماندگار را صدای و سیمای کشور پرداخت خواهد کرد.
او اضافه کرد: در پنج سال گذشته هیچ سریالی در اردبیل تولید نشده بود اما امسال با همت جوانان و هنرمندان استان اردبیل فیلمبرداری سریالی تحت عنوان ' هفت خوان ' به زبان ترکی آذری در بیش از 17 ساعت به پایان رسیده و در 26 قسمت 40 دقیقه ای پخش خواهد شد.
ملا احمدی با اشاره به تولیدات مرکز صدا وسیمای اردبیل در سال جاری گفت: تولید مستند فاخر از زندگی شهید گرانمایه عمران پستی در 2 قسمت 40 دقیقه ای، تولید سه مستند 30 دقیقه ای شهیدان مدافع حرم، تولید مستند 30 دقیقه ای در مورد نقش آیت الله مروج ، آیت الله یکتایی و حجت الاسلام شیخ سعید اصغری نیاری در پیروزی انقلاب اسلامی ایران تحت عنوان ' پیشگامان انقلاب ' و تولید سه مستند فاخر 30 دقیقه ای که به موفقیت ها و کارنامه انقلاب در استان اردبیل می پردازد را از جمله آنها عنوان کرد.
وی همچنین تولید 10 برنامه در حوزه اقتصادی، تولیدی و صنعتی و 2 هزار و 100 دقیقه برنامه ترکیبی در مورد انقلاب را از جمله دیگر اقدامات صدای و سیمای استان در سال جاری ذکر کرد.
مدیرکل صداوسیمای اردبیل با بیان اینکه برنامه ای با حضور تمامی استانداران قبلی استان ضبط و تولید شده و در دهه فجر امسال پخش خواهدشد، افزود: همچنین هر هفته نماز جمعه یکی از شهرستانهای استان ضبط و پخش خواهد شد.
وی اظهار داشت: امسال در روز تاسوعا بیشترین زمان پخش زنده شبکه سراسری به عزاداری مردم استان اردبیل اختصاص داشت که افتخار بزرگی است و این امر بیانگر ارادت مردم این دیار به سرور و سالار شهیدان حضرت سیدالشهدا (ع) است.
وی با اشاره به اقدامات صدای و سیمای استان در حوزه رادیو و صدا بیان کرد: علاوه بر پخش برنامه های عادی امسال در مجموع 2 هزار و 410 دقیقه برنامه متنوع رادیویی تولید می شود.
وی اضافه کرد: پارسال در جشنواره صدای و سیمای مراکز استان ها واحد اردبیل موفق به کسب سه جایزه شده بود که امسال این رقم به هشت جایزه رسید که چهار جایزه آن در بخش رادیو، 2 جایزه در پژوهش، یک جایزه در موسیقی و یک جایزه هم در بخش سیما بوده است.
او از تولید 94 برنامه متنوع دیگر در این مرکز به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در حوزه فضای مجازی خبر داد و گفت: تولیدات انیمیشن، پوستر و اینفوگرافیک از جمله آنهاست.
وی ادامه داد: امسال 20 قطعه موسیقی در واحد اردبیل تولید می شود که پنج قطعه آن در ارتباط با چهل سالگی انقلاب و 15 قطعه دیگر در رابطه با سایر موضوعات جامعه است.
وی ادامه داد: روزانه هشت ساعت برنامه رادیویی برون مرزی تولیدی این استان در رادیو آران پخش می شود که بر اساس بررسی های صورت گرفته تاثیر بسزایی در کشورهای مناطق قفقاز دارد.
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور بیان کرد: اگر امروز 30 درصد در جامعه مشکلات وجود داشته باشد 70 درصد آن جنگ روانی و رسانه ای است که دشمنان و بدخواهان این ملت ایجاد کرده اند.
وی با بیان اینکه بدون شک با وحدت و همدلی مردم و تدبیر مسئولان مشکلات کنونی جامعه قابل حل است، اضافه کرد: رسانه ها باید در این برهه از زمان به رسالت خود به درستی و هوشمندانه عمل کنند تا دشمنان نتوانند به اهداف شوم خود برسند.
6130/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.