به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خلخال افزود: در این مدت 65 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.
وی اظهار داشت: تعداد دستگیرشدگان در زمینه مواد مخدر نیز در این مدت 15 درصد نسبت به زمان مشابه سال قبل افزایش یافته است.
رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خلخال همچنین با توصیه به مسئولان عضو این شورا برای پرهیز از فرستادن نماینده به جای خود به جلسات افزود: حضور نماینده به جای رییس اداره در این جلسات خلاف مقررات مربوط به این شورا بوده و حضور مسئولان دستگاه های اجرایی عضو این شورا در جلسات برای اتخاذ تصمیم درباره مسائل طرح شده الزامی است.
بابایی گفت: ارائه گزارش عملکرد دوره ای مستند از سوی مسئولان دستگاه های اجرایی عضو این شورا به جای سخنرانی در جلسه همراه با مسئولیت پذیری و تلاش مضاعف برای حل معضل اعتیاد در جامعه مورد انتظار می باشد.
او همچنین با اشاره به راه اندازی سه مرکز درمان سرپایی معتادان در خلخال و مشکل صدور مجوز برای راه اندازی این مراکز گفت: فعالیت 60 مرکز درمان سرپایی در اردبیل در حالی که تنها سه مرکز در این شهرستان فعالیت دارند نباید به حساب شهرستان های استان گذاشته شده و ملاک عمل برای صدور مجوز مجموع مراکز فعال استان باشد.
دکتر غلامرضا غفاری ، رییس پزشکی قانونی خلخال نیز در این جلسه گفت: فعالیت سه مرکز درمان سرپایی معتادان با پذیرش حداکثر 250 بیمار مواد مخدر جوابگوی نیاز این شهرستان نیست و انتظار از مسئولان صدور مجوز لازم برای راه اندازی سه مرکز جدید در این منطقه است.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.