به گزارش دوشنبه شب ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنامجو افزود: در این جلسه مقرر شد دست کم برای یک دوره 20 تا 25 روزه مواد اولیه کارخانه لاستیک سازی استان به قیمت مناسب از فروشندگان داخلی تامین شود.
وی بیان کرد: همچنین طی پیگیری هایی که از بانک مرکزی صورت گرفت مقرر شد ارز مورد نیاز برای تامین و واردات مواد اولیه مورد نیاز کارخانه آرتاویل تایر تخصیص یابد.
به گفته وی، قرار گرفتن کارخانه آرتاویل تایر در گروه یک مورد موافقت وزارت صنعت، معدن و تجارت و استانداری اردبیل قرار گرفت و تا آخر هفته در کمیسیون مربوطه بررسی و نتایج آن اعلام خواهد شد.
استاندار اردبیل همچنین به موضوع واگذاری کارخانه سبلان پارچه اشاره کرد و گفت: مشکل این کارخانه از اداره ورشکستگی بررسی و برخی موانع حقوقی و قضایی آن از مبادی ذی ربط کشوری پیگیری شده و امیدواریم بتوانیم هر چه سریعتر موضوع واگذاری آن را هموار و به جای اشتغال 500 نفر ، نزدیک به 6 هزار نفر در آن مشغول به کار شوند.
استاندار اردبیل همچنین با اشاره به نشست خود با رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: طی تفاهم نامه ای ما بین استانداری ارلدبیل و کمیته امداد امام در یک پروسه سه ساله با همکاری دو طرف مسکن محرومین احداث و با برطرف شدن نواقص70 واحد مسکن مهر مددجویان ، این واحدها تکمیل و در اختیار مددجویان قرار گیرد.
بهنامجو بیان کرد: با ایجاد پنجره واحد ویژه اعتبارات اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی (ره) ، نزدیک به 700 میلیارد ریال اعتبار اختصاصی برای استان اردبیل جذب و برای اشتغال و ایجاد درآمد اقشار کم درآمد هزینه خواهد شد.
استاندار اردبیل همچنین از حل مشکل واگذاری زمین برای احداث کارخانه آسفالت شهرداری بیله سوار در کمیته انطباق نهاد ریاست جمهوری و تامین و تخصیص ارز مورد نیاز 6 واحد تولیدی و اشتغال زایی استان خبر داد .
6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.