سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت: به جای سنگ‌اندازی و رفتارهای حاشیه‌ای بهتر است در حمایت از سرمایه‌گذاران با تمام وجود وارد عمل شده و حامی و پشتیبان آنها باشیم.
زهرا قدیمی در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: در حمایت و جلب نظر سرمایه‌گذار هم باید منافع شهر و شهرداری و هم منافع سرمایه‌گذار مراعات شود چرا که در این صورت ما می‌توانیم به وظیفه خطیر خود در اجرای پروژه‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری دست پیدا کنیم.
وی خاطرنشان کرد: عقل سلیم قبول نمی‌کند که ما سرمایه‌گذار را رنجیده خاطر کرده و یا فراری دهیم بلکه ما اخیرا در جلسه شورا با هدف سروسامان دادن به دستگاه‌های موجود در شورابیل تصمیم گرفتیم تا خواسته مشروع سرمایه‌گذار را جامه عمل پوشانده و به 21 مورد عقد قرارداد دو ساله با سرمایه‌گذار و مشارکت‌کننده دستگاه‌های شهربازی در شورابیل موافقت کنیم و 6 مورد باقیمانده نیز تعیین تکلیف خواهد شد.
وی بیان کرد: حرکت شهرداری و شورای شهر در اردبیل رفتار منطقی و عادلانه با سرمایه‌گذاران و مشارکت کنندگان در قالب پروژه‌های متعدد شهری است و به یقین ما نیز در کمیسیون مشارکت و سرمایه‌گذاری به عنوان حساس‌ترین کمیسیون شورای شهر به سمت حمایت از سرمایه‌گذاران به پیش می‌رویم.
سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت: با توجه به اینکه در کمیسیون‌ها مباحث به صورت مفصل و تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد ایرادی ندارد که ما در صحن علنی شورا نیز بحث‌های خودمان را با حضور شهردار انجام دهیم و به هیچ وجه طرح این مباحث دور از شان شورا و یا کمیسیون‌های تخصصی آن نیست.  
قدیمی افزود: به جای خرده‌گیری در این زمینه بهتر است آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببریم تا هر یک از اعضای شورای شهر نظر و دیدگاه خود را به صورت کارشناسی، دقیق و شفاف بیان کنند تا همدیگر را متهم به برخی مباحث غیرمنطقی نکنیم.
وی ادامه داد: ما در کمسیون مشارکت و سرمایه‌گذاری شورا ساعت‌ها روی پروژه‌های پیشنهادی بحث و بررسی‌ها را انجام می دهیم و اکثر اعضا بدون خستگی با حضور در این جلسات به شکل تخصصی، علمی، فنی و مردمی دیدگاه‌های خود را مطرح می‌کنند و قصد ما بر این است تا بدون کمترین موانع این طرح‌ها به تصویب برسد.
سخنگوی شورای شهر اردبیل ادامه داد: باید طرح‌های سرمایه‌گذاری بدون سنگ‌اندازی و یا ریشه‌یابی نام و نشان سرمایه‌گذاران به تصویب برسد چرا که ما باید به جای نام و نشان سرمایه‌گذار به اهلیت او و توانمندی‌هایش توجه کنیم تا به دور از تعصبات شخصی طرح‌های سرمایه‌گذاری به نتیجه رسیده و شاهد تحول بنیادین در شهر اردبیل باشیم.
قدیمی اظهار کرد: در ماه‌های اخیر این کمیسیون فعال‌تر از گذشته جلسات خود را برگزار و طرح‌های متعدد را مورد بررسی قرار می‌دهد به طوری که ما با حضور در تهران و سایر شهرها نسبت به جذب سرمایه‌گذار اقدام کردیم و پروژه‌های آنها در مرحله برآورد دقیق مالی است تا با تنوع خاص به دور از طرح‌های سرمایه‌گذاری که قبلا اجرا شده با کمی ریسک بالاتر طرح‌های نو و خلاقانه عملیاتی شوند.
وی در پایان گفت: امیدواریم هر چه سریعتر این برآورد مالی به انجام رسیده و سرمایه‌گذار با رغبت و انگیزه بیشتر با بهبود شرایط اقتصادی جامعه بتوانند در اردبیل طرح‌های نوین خود را به مرحله اجرا درآورند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.