سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان اردبیل از برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در قالب نشست‌های دانشجویی و مسابقات فرهنگی در هفته کتاب و کتابخوانی در استان خبر داد. 
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، مریم خروشی با اعلام این خبر افزود: ایجاد علاقه به کتاب و کتابخوانی در بین دانشجویان و خانواده‌ جهادگران در قالب مسابقات «یار مهربان من» از اهداف برگزاری برنامه‌های فرهنگی به مناسبت این هفته است.   وی به برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «راز محبوبیت و جاودانگی امام حسین(ع)»، تالیف استاد مهدی ماندگاری برای کارکنان جهاددانشگاهی اشاره و تصریح کرد: مسابقه کتابخوانی ویژه دانشجویان نیز از کتاب «جرعه‌های ناب اندیشه»  با موضوع جوان و سبک زندگی اسلامی که منتخب و تلخیصی از سخنرانی‌های بیست و دومین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه‌زدایی دینی است برگزار می‌شود. 
خروشی، برگزاری نشست دانشجویی «راهکارهای مطالعه در فضای مجازی» ویژه دانشجویان، نشست تخصصی «کتاب و فضای مجازی» ویژه کارکنان جهاددانشگاهی اردبیل، رونمایی از دو عنوان کتاب، تجلیل از برندگان مسابقه کتابخوانی «نماز» و ارائه تخفیف در چاپ کتاب را از دیگر برنامه‌های جهاددانشگاهی استان اردبیل در گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی عنوان کرد.   وی با بیان اینکه پدید آوردن آثار علمی و مکتوب از توصیه‌های مهم اولیای دین مین اسلام است، ادامه داد: کتاب وسیله‌ای است که دانش بشری به کمک آن به آیندگان منتقل و به عنوان یک میراث فرهنگی به گسترش دانش کمک می‌کند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.