مسئول مرکز آموزش تخصصی کوتاه‌مدت جهاددانشگاهی شهرستان گرمی از آغاز ثبت نام دوره آموزشی "تربیت معلم مدارس ابتدایی" در این مرکز خبر داد.   به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، محمد فتوحی با اعلام این خبر افزود: این دوره در در راستای تفاهمنامه همکاری فیمابین جهاددانشگاهی و وزارت آموزش و پرورش برای تربیت نیروهای کارآمد و متعهد  و همچنین رفع نیاز و محدودیت‌ها در جهت تأمین معلم برای مدارس غیرانتفاعی و غیر دولتی برگزار می‌شود. 
وی اظهار کرد: آشنایی علاقه‌مندان با روش ‌و نحوه تدریس به صورت تئوری و علمی، ارتقاء مهارت‌‌های آموزشی برای  فعالیت در زمینه تدریس و آموزش ضمن خدمت معلمان حق التدریس در مدارس ابتدایی غیردولتی از اهداف برگزاری این دوره است. 
مسئول مرکز آموزش تخصصی کوتاه‌مدت جهاددانشگاهی شهرستان گرمی با بیان اینکه کلیه علاقه‌مندان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف در مقطع کارشناسی می‌توانند در این دوره آموزشی شرکت کنند، خاطرنشان کرد: طول مدت برگزاری این دوره 92 ساعت است.   فتوحی از اعطای گواهینامه معتبر به شرکت کنندگان این دوره آموزشی خبر داد، اضافه کرد: شرکت کنندگان می‌توانند برای ثبت نام از 20 لغایت 26 آبان ماه جاری به مرکز آموزش تخصصی کوتاه‌مدت جهاددانشگاهی شهرستان گرمی مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۶۳۹۷۹۴ تماس حاصل کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
6 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.