رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردبیل از عضویت رایگان در کتابخانه‌های اردبیل در آستانه هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، عظیم عبدلی در نشست هم‌اندیشی مسئولان کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردبیل با تشریح برنامه‌های این هفته اظهار کرد: ملاقات حضوری کتابداران با فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردبیل و همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی از جمله نشست جمع‌خوانی کتاب در کتابخانه‌ها و مدارس،  نشست کتابخوان، کارگاه قصه‌خوانی و قصه‌گویی برای کودکان، برگزاری نمایشگاه کتاب، بازدید مدارس از کتابخانه‌ها و عضوگیری رایگان مراجعین و شهروندان به کتابخانه‌های عمومی از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این هفته است.
وی خاطرنشان کرد: شعار امسال هفته کتاب «حال خوش خواندن» است که امیدواریم شهروندان اردبیل با درک عمیقی که نسبت به اهمیت کتاب و مطالعه کتاب دارند، از برنامه‌های این هفته استقبال کنند.
رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردبیل ارتقای سرانه مطالعه در اردبیل را یکی از اهداف اجرای برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی عنوان کرد و گفت: این هفته که از 24 آبان ماه تا اول آذرماه در اردبیل اجرا می‌شود میزبان تمامی علاقمندان به کتاب در شهرستان اردبیل است.
عبدلی بیان کرد: سالن‌های مطالعه کتابخانه عمومی شهید مطهری اردبیل به صورت سه شیفته تا ساعت ۹ شب باز و پذیرای علاقمندان کتابخوانی خواهد بود.
در این نشست بر اهمیت اجرای برنامه‌های فرهنگی در هفته کتاب تاکید و از مسئولان کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردبیل خواسته شد تا در هفته کتابخوانی ضمن اجرای برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی شده از تمام ظرفیت‌های موجود، برای ترغیب شهروندان به مطالعه کتاب و ترویج فرهنگ مطالعه کتاب استفاده کنند.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.