معاون پارک علم و فناوری استان اردبیل از برگزاری چهارمین رویداد شتاب استان اردبیل با محوریت صنعت برق در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد. 
محسن دیندار در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل از برگزاری چهارمین رویداد شتاب استان اردبیل با محوریت صنعت برق خبر داد و گفت: این رویداد با هدف شناسایی و توانمندسازی ایده‌های برگزیده روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 23 لغایت 25 آبان ماه سالجاری در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد. 
وی با بیان اینکه این رویداد با همکاری دانشگاه محقق اردبیلی، شرکت توزیع نیروی برق استان، پارک علم و فناوری استان، و دستگاه های اجرایی مرتبط برگزار خواهد شد، افزود: در این اردوی سه روزه صاحبان ایده در یک فرآیند آموزشی و توانمندی در حوزه کسب و کار قرار می‌گیرند. 
دیندار با بیان اینکه در این رویداد ایده‌ها اعتبارسنجی شده و آموزش لازم جهت تدوین طرح توجیهی ارائه می‌شود، تصریح کرد: همچنین مشاوران و مربیان کسب و کار نیز برای راهنمایی شرکت‌کنندگان در این رویداد حضور دارند. 
معاون پارک علم و فناوری استان اردبیل از بررسی ایده‌ها برای عملیاتی شدن آنها خبر داد و گفت: بعد از بررسی نهایی، پنج ایده موفق تا سقف پنج میلیون تومان از خدمات شتاب‌دهی و تسهیل‌گری پارک علم و فناوری برای نمونه‌سازی برخوردار خواهند شد و سپس جهت تولید نمونه نیمه صنعتی و تجاری به مراکز رشد و در ادامه به پارک علم و فناوری معرفی می‌شوند و در زنجیره حمایت مراکز رشد و پارک علم و فناوری قرار می‌گیرند. 
وی گفت: همچنین روز پنجشنبه 24 آبان ماه صندلی تجربه با حضور یکی از کارآفرینان نمونه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.