به گزارش ایرنا ، ابراهیم کرامت روز دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار خلخال افزود: بازاریان دارای انبار کالا اقدام به ثبت نام اموال و کالاهای موجود انبار در سامانه ثبت جامع اطلاعات مربوط به انبار کالاها کرده اند.
وی گفت: مهلت ثبت اموال انبارها در سامانه ثبت اطلاعات تا پایان آبان ماه تمدید شده و بازاریانی که اقدام به ثبت نام موجودی کالای انبارهای خود در این سامانه نکنند، مجرم تلقی شده و کالای انبار شده آنها احتکار محسوب خواهد شد.
وی اظهار داشت: تاکنون بیش از 510 هزار انبار در کشور در این سامانه ثبت شده و بیش از 90 درصد از صاحبان انبارها کالاها در خلخال نیز اقدام به ثبت موجودی انبار خود در سامانه کرده اند.
کرامت افزود: در سه ماه گذشته سه هزار و 192 مورد بازرسی از اماکن تهیه و توزیع کالا در بازار این شهرستان انجام و 42 واحد صنفی متخلف با تشکیل پرونده به پرداخت 85 میلیون ریال جریمه محکوم شدند.
وی عدم درج قیمت ، مغایرت قیمت فروش با قیمت درج شده بر روی کالا ، قلم خوردگی و مخدوش بودن بخش درج شده قیمت کالاها را از جمله تخلفات صنفی ذکر کرد که شامل جرایم تخفات صنفی است.
مدیر جهاد کشاورزی خلخال نیز در این جلسه گفت: با هدف تنظیم بازار و حمایت از مصرف کنندگان در هفته گذشته 2 تن گوشت گرم گوسفند به نرخ هر کیلو 340 هزار ریال تا 365 هزار ریال در این شهرستان توزیع شد.
بهبود علیزاده از توزیع 10 تن برنج یارانه دار در روزهای آینده خبر داد و افزود: نهاده های دامی مورد نیاز دامداران با نرخ دولتی توسط مدیریت جهاد کشاورزی تامین می شود.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.