رئیس بنیاد حمایت از کودکان بی ‌سرپرست و سرطانی استان اردبیل از برگزاری کلاس‌های آموزشی و هنری رایگان برای کودکان بی‌سرپرست و سرطانی خبر داد. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، جواد قرآن‌نویس در جریان بازدید کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی از بنیاد حمایت از کودکان بی‌‌سرپرست و سرطانی استان اردبیل با اشاره به تاریخچه فعالیت‌های مجمع خیرین مدرسه ساز، بنیاد حمایت از کودکان مستمند، بی‌سرپرست و سرطانی استان اردبیل، گفت: مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان تاکنون 369 مدرسه در قالب یک هزار و 469 کلاس درس ساخته و تحویل آموزش و پرورش داده است. همچنین چندین مدرسه نیز در حال ساخت است که طی سالجاری به بهره‌برداری خواهند رسید. 
وی با اشاره به فعالیت‌های این بنیاد در خصوص حمایت از کودکان مستمند، افزود: در سال‌های 1395 و 1396 تعدادی از این فرزندان ما در مقاطع مختلف تحصیلی به ویژه دکتری از دانشگاه‌ها فارغ‌التحصیل شده‌اند و در حال حاضر نیز 45 نفر در حال تحصیل در دانشگاه‌ها هستند که هویت آنها کاملا محرمانه بوده و کمک‌های مردمی نیز به صورت ماهانه به حساب شخصی آنها واریز می‌شود. همچنین در مناسبت‌های مختلف نیز بسته‌های حمایتی برای آنان ارائه می‌شود. 
قرآن‌نویس با بیان اینکه بخش حمایت از کودکان سرطانی زیر 18 سال نیز با توجه به بالا بودن رتبه سرطان استان راه‌اندازی شد، تصریح کرد: تهیه دارو، ایجاد امکانات درمانی و رفاهی برای کودکان و خانواده‌های آنان و حمایت مالی از آنان در دستور کار ما قرار دارد. 
رئیس بنیاد حمایت از کودکان بی‌سرپرست و سرطانی استان اردبیل با بیان اینکه کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی جزو حامیان ما هستند، خاطرنشان کرد: همه ساله نیز برنامه شادی برای کودکان این بنیاد توسط دانشگاه محقق اردبیلی اجرا می‌شود. 
معرفت سیاه‌کوهیان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه موفقیت‌های کسب شده در این بنیاد باقیات‌الصالحات است، گفت: ما در مجمع خیرین دانشگاه نیز از راهنمایی‌ها و تجارب ارزشمند مدیریت این بنیاد بهره‌مند شده ایم. 
وی با بیان اینکه همکاران دانشگاه به صورت ماهانه به این بنیاد کمک می کنند، افزود: همکاران سهیم در این نوع خدمات، آخرت خود را تضمین می کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.