مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از تشکیل 6 هزار پرونده تخلف در 6 ماهه اول سالجاری در اردبیل خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حسین‌ نجف‌زاده در نشست با خبرنگاران در اردبیل به مناسبت سالروز تشکیل تعزیرات حکومتی اظهار کرد: در چهار روز متوالی و در هفته تعزیرات حکومتی همکاران ما در تعزیرات حکومتی استان اردبیل طرح‌های نظارتی خود را در اردبیل اعمال می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه در 6 ماهه سالجاری بالغ بر 6 هزار فقره پرونده در اردبیل با تلاش همکاران ما در تعزیرات حکومتی تشکیل شده و به صورت فوق‌العاده به آنها رسیدگی شده است، خاطرنشان کرد: هیچ درنگ و تاخیری را در رسیدگی به این پرونده‌ها مشاهده نمی‌شود و در رسیدگی به این پرونده‌ها کوچکترین تعللی به خرج نمی‌دهیم.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل‌ به رقم بالای پرونده‌های تشکیل شده در اردبیل اشاره کرد و گفت: علیرغم اینکه جمعیت اردبیل 1.5 درصد جمعیت کشور را تشکیل می‌دهد اما در حوزه تشکیل پرونده‌ها 2.4 درصد را در کشور به خود اختصاص داده‌ایم که این نشان از اهتمام ویژه همکاران ما در سازمان تعزیرات حکومتی استان اردبیل است.
نجف‌زاده اعمال جرایم نقدی در اردبیل را یادآور شد و بیان کرد: در استان اردبیل از حیث اعمال این جرایم نیز موفق عمل کرده‌ایم و علاوه بر مرکز استان در دو شهرستان نیز همکاران ما فعال هستند تا کوچکترین خللی در رسیدگی به پرونده‌های تخلفاتی روی ندهد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از کشف سوخت قاچاق در اردبیل نیز خبر داد و بیان کرد: در دو هفته اخیر دو پرونده قاچاق سوخت با 4 متهم در اردبیل دستگیر شده که برای این باند قاچاق سوخت که در قالب جمع‌آوری روغن‌های سوخته در انبارهای اجاره‌ای اقدام به انبار گازوئیل و نفت سفید می‌کردند علاوه بر ضبط 4 تانکر سوخت قاچاق 500 میلیون تومان جریمه نقدی صادر شده و در کمتر از یک هفته به پرونده تخلفاتی آنها رسیدگی شد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل به سیاست‌های ابلاغی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق سوخت در کشور اشاره کرد و افزود: تمامی نامه‌های ابلاغی از سوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تنظیم بازار کشور بدون وقفه و اغماضی در اردبیل اجرایی می‌شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.