به همت شهرداری سرعین و با حضور مسئولان استانی و محلی پروژه‌های متعدد عمران شهری در سرعین افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در مراسمی که در سالن ورزشی بانوان سرعین برگزار شد، شهردار این شهر اظهار کرد: ما براساس قولی که در 9 اردیبهشت امسال به مردم در اجرای پروژه‌های عمرانی دادیم سعی کردیم در این 6 ماه از فصل کاری بهترین بهره را گرفته و با توجه به بودجه مصوب 21 میلیارد تومانی شهرداری سرعین پروژه‌های عمران شهری را با اولویت به انجام برسانیم.
نائب حبیبی خاطرنشان کرد: بودجه شهرداری سرعین نسبت به سال‌های گذشته 50 درصد افزایش یافته است و این افزایش از بابت بند «ب» تبصره 36 برنامه ششم توسعه است که امیدواریم با عملیاتی شدن این بند قانونی درآمد شهرداری از محل آب‌های گرم افزایش یابد.
وی بیان کرد: ما تاکنون 9 میلیارد و 400 میلیون تومان از محل درآمد شهرداری صرف اجرای پروژه‌های عمرانی کردیم که تلاش می‌کنیم این رقم تا پایان سال این رقم به 14 میلیارد و 500 میلیون تومان برسد.
شهردار سرعین افزود: 67 درصد بودجه شهرداری سرعین عمرانی و 32 درصد جاری است که امیدواریم از محل آب‌های گرم منابع اختصاص یافته صرف پروژه‌های عمرانی شود تا در مجموع بیش از 14 میلیارد تومان هزینه‌کرد عمرانی را شاهد باشیم.
حبیبی به افتتاح یک و نیم کیلومتر از مسیر کمربندی سرعین به عرض 45 متر برای تسهیل عبور و مرور و رفع مشکل ترافیکی داخل شهر سرعین اشاره کرد و گفت: تنها 300 متر از این مسیر باقی مانده که با آسفالت آن تا یک ماه آینده کل کمربندی تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد شد.
وی ادامه داد: شهرداری سرعین برای کمربندی این شهر بیش از 5 میلیارد و 100 میلیون تومان هزینه کرده و در کنار آن پروژه مهم دیگر ما مسیر سلامت است که با اعتبار یک میلیارد و 450 میلیون تومان فاز اول آن اجرایی شده و در هفته‌های آینده با آسفالت‌ریزی کامل آماده بهره‌برداری خواهد شد.
شهردار سرعین همچنین به اجرای فاز اول پروژه مهم پارک 12 هکتاری سرعین اشاره و خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از فاز اول آن که شامل حوضچه به ظرفیت آبگیری 2 هزار مترمربع فاز دوم آن نیز از سال آینده شروع خواهد شد.
حبیبی همچنین از احداث ساختمان آتش‌نشانی سرعین شامل آشیانه و ساختمان اداری در فضای 500 مترمربع خبر داد و اظهار کرد: برای این پروژه نیز یک میلیارد و 400 میلیون تومان هزیه خواهیم کرد تا در سال آینده به بهره‌برداری برسد.
وی بیان کرد: 28 پروژه عمران شهری نیز با پیشرفت 90 درصد یا در مرحله افتتاح و یا تکمیل نهایی است که ما با پشتیبانی شورای شهر و همراهی اعضای پرتلاش این مجموعه سعی داریم تا این پروژه‌ها را تقدیم اهالی سرعین کنیم.
شهردار سرعین از حمایت بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در پیگیری برای اختصاص قیر رایگان برای شهرداری سرعین قدردانی کرد و گفت:از معاون امور عمرانی استاندار اردبیل نیز از بابت اختصاص اوراق خزانه و هزینه کرد آن در سنگفرش نمودن مسیرهای ترددی شهروندان و مسافران قدردانی می‌کنیم.
حبیبی تصریح کرد: تمام سعی ما بر این است تا در مسیر رضایتمندی مردم و رشد و بالندگی شهر گام‌های اساسی را برداریم که به یقین ارائه این خدمات کیفی می‌تواند زمینه آسایش و آرامش مردم را به همراه داشته باشد.
وی بیان کرد: سرعین شهر بین‌المللی است که هر سال پذیرای میلیون‌ها گردشکر داخلی و خارجی است که در مدت اقامتشان نیازمند دریافت خدمات ارزشمند هستند که در کنار آن رشد روزافزون جمعیت شهری در سرعین مسئولیت خدمات‌رسانی ما را به شهروندان سنگین‌تر کرده و ما نه تنها این سنگینی بار را زحمت نمی‌دانیم بلکه رحمت الهی تلقی می‌کنیم.
شهردار سرعین گفت: در یک سال اخیر آنچه که در سرعین انجام دادیم هر چند در شان مردم نبوده اما تلاشمان بر این بود تا با توزیع عادلانه امکانات توسعه متوازن اتفاق افتاده و کارآمدی شهرداری را در کنار بروز کردن ابزارها و اقدامات خدماتی و ایجاد نشاط اجتماعی و توسعه اماکن تفریحی و رفاهی به شایستگی انجام دهیم.
در این مراسم سالن فرهنگی – ورزشی بانوان شهرداری سرعین افتتاح شد که در این سال بانوان در رشته‌های مختلف نظیر ووشو، آمادگی جسمانی، ایروبیک و .. فعالیت خواهند کرد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.