رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 40 متحرک هجومی نزاجا گفت: سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن ویژه سربازان و کارکنان ارتش به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.  
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حجت‌الاسلام بهنام امیری در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: این مسابقات که در رشته قرائت، حفظ و مفاهیم قرآن کریم خواهد بود با حضور 300 نفر از کارکنان و سربازان نیروی زمینی، هوایی و دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: در این مسابقات که روزهای هشتم و نهم آذرماه برگزار خواهد شد، نیروهای منتخب ارتش در رشته‌های قرآنی با هم رقابت خواهند کرد تا از منتخبین تجلیل و تکریم شود.
رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 40 متحرک هجومی نزاجا به سه رویکرد واحد عقیدتی سیاسی ارتش در توسعه فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی، انعکاس توانمندی‌های ارتش از طریق رسانه‌ها و همچنین تقویت برنامه‌های ورزشی و فرهنگی با هدف ارتقای سلامت و تندرستی نیروهای ارتشی اشاره کرد و گفت: امیدواریم با تلاش و همت نیروهای ارتش زمینه توسعه، ترقی و خودکفایی مجموعه ارتش در همه عرصه‌ها فراهم آید.
امیری با اشاره به اینکه نقش رسانه‌ها در پررنگ کردن رسالت ارتش در جامعه بسیار مهم است، تصریح کرد: رسانه‌ها با ورود آگاهانه و تسلط به شرایط روز جامعه می‌توانند کشور را از بحران‌های پیش رو نجات دهند و کاری که رسانه‌ها در انعکاس فعالیت‌های نهادهای اجتماعی، فرهنگی و مدنی در کشور برعهده دارند یک رسالت بزرگ و همه جانبه است.
وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمامی ابعاد فرهنگی، عقیدتی، سیاسی، اجتماعی و ... به موفقیت‌های فراوانی دست یافته است در حوزه فضای مجازی و ساخت بازی‌های رایانه‌ای ارتش با ساخت برنامه‌هایی همچون رعد، خلیج عدن و ... به نحو شایسته وارد این عرصه نیز شده و با مدیریت صحیح توانسته است رشد تکنولوژی را در ارتش به رخ دشمنان بکشد.
رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 40 متحرک هجومی نزاجا افزود: امروز دشمن در تمام عرصه‌های نظامی، فرهنگی و سیاسی بیکار ننشسته و ما نیز باید با مدیریت کردن این عملیات روانی و جنگ تمام عیار دشمنان با آگاهی وارد عرصه و صحنه شده و دست تجاوز دشمن را از کشور کوتاه کنیم.
امیری رسالت خبرنگاران خبرگزاری‌ها و فضای مجازی را در شناساندن چهره واقعی کشور یادآور شد و گفت: رسانه‌ها باید توانمندی نیروهای مسلح ما را که همان اقتدار واقعی کشور است به شایستگی به دنیا نشان دهند تا با بیان این صلابت و عظمت بتوان در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی از حق و حقوق این کشور دفاع کرد.
وی بیان کرد: در سال‌های اخیر ارتش در کنار نیروهای مسلح توانسته است به معنای واقعی اقتدار جمهوری اسلامی ایران را نشان دهد به طوری که این مجموعه علاوه بر فعالیت‌های متنوع نظامی در ارائه برنامه‌های فرهنگی، معنوی و مذهبی برای سربازان و پرسنل خود موفق عمل کرده است.
رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 40 متحرک هجومی نزاجا به جنگ تمام عیار روانی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: برای خنثی کردن این جنگ روانی و نرم دشمنان جمهوری اسلامی ایران امروز با غلبه بر گروه‌های معاندی همچون داعش توانسته است در منطقه تضمین‌کننده امنیت و ثبات باشد که در همین راستا نیروهای زمینی، هوایی و دریایی ارتش با برگزاری رزمایش‌های مختلف گوشه‌ای از این توان خود را نشان دادند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.