به گزارش ایرنا ، جهانگیر شهبازی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این پروژه با امکانات زمین چمن و واحدهای اقامتی و پذیرایی احداث خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه زمین این کمپ تملک شده ، اظهار داشت: این کمپ در روستای هدف گردشگری ویند کلخوران سرعین قرار دارد و سرمایه ‌گذاری 600 میلیارد ریالی برای این منطقه پیش‌بینی شده است.
مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین با اشاره به اینکه اشتغالزایی پیش‌بینی شده برای این پروژه حدود 160 نفر است، گفت: این سرمایه ‌گذار 150 میلیارد ریال تسهیلات درخواست کرده و امیدواریم از محل اشتغال پایدار روستایی پرداخت شود.
شهبازی با اشاره به پیگیری چند پروژه سرمایه ‌گذاری در شهرستان سرعین بیان کرد: همچنین پروژه پارک آبی دلفین سفید با سرمایه‌گذاری هزار میلیارد ریال و واحد اقامتی پذیرایی ویژه کوهنوردان با 200 میلیارد ریال سرمایه ‌گذاری در حال انجام است.
او تشریح کرد: اشتغالزایی 2 پروژه پارک آبی دلفین سفید و واحد اقامتی پذیرایی کوهنوردان بیش از 550 نفر است که امیدواریم تا 2 سال آینده به بهره‌برداری برسد.
مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین گفت: مرکز تفریحی اقامتی در روستای آلوارس و در مسیر پیست اسکی با اشتغالزایی 80 نفر و 250 میلیارد ریال سرمایه‌ گذاری در حال انجام است که شامل تجهیزات پذیرایی و تفریحی است.
استان اردبیل بویژه سرعین و نیر به لحاظ ارتفاع یکی از مناسب ترین مکان ها برای اردوهای تیم های ورزشی در تابستان می باشد.
هر سال بیشتر تیم های فوتبال و دیگر رشته های ورزشی اردوهای تابستانی خود را در این استان برگزار می کنند.
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.