رئیس کل دادگستری ‌اردبیل‌: در حال حاضر با ازدحام جمعیت زندانیان به ویژه زندانیان متهم در زندان‌های استان ‌ روبه‌رو هستیم. 
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی ظهر امروز در بازدید از زندان جدید خلخال با اشاره به تراکم جمعیت کیفری در زندان‌های استان افزود: در حال حاضر با ازدحام جمعیت زندانیان به ویژه زندانیان متهم در زندان‌های استان نظیر زندان خلخال روبه‌رو هستیم که امیدواریم با تدابیر لازم بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم. 
با اشاره به اینکه در فضای ایجاد شده تکریم شخصیت زندانیان و خانواده آنان بسیار مشهود است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با ایجاد فضای مناسب برای اقامت و آموزش زندانیان و تدابیر لازم زمینه بازتوانی اجتماعی زندانیان  را بتوانیم از طریق برنامه‌های آموزشی فراهم کنیم.   وی اظهار کرد: با تلاش بی‌وقفه تیم مدیریتی زندان‌های استان این پروژه به مرحله بهره‌برداری رسیده و لازم است از تلاش‌های این افراد قدردانی شود.   رئیس کل دادگستری استان اردبیل با تاکید بر اهمیت تداوم سیاست کاهش جمعیت کیفری گفت: در سایه تلاش‌های رئیس و کارکنان زندان و حمایت مناسب مسئولان قضایی شهرستان در مورد تعیین تکلیف زندانیان متهم و نیز استفاده از تاسیسات قانونی در راستای کاهش جمعیت زندانیان اقدامات موثری صورت گرفته که باید سعی و اهتمام در این زمینه افزایش یابد و این کاهش در زندان حس شود. 
قاصدی تصریح کرد: با راه‌اندازی زندان جدید خلخال زمینه برای حل مشکلات در حوزه جمعیت کیفری فراهم شده و می‌توانیم شاهد تفکیک زندنیان نیز باشیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.