رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: از محل ارزش افزوده بیش از 99 میلیارد تومان عوارض وصول و به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و همچنین عشایر پرداخت شد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، داود شایقی که با همراهی مدیر کل امور مالیاتی استان اردبیل از ادارات امور مالیاتی گرمی، بیله‌سوار و جعفرآباد بازدید می‌کرد با قدردانی از اقدامات انجام شده توسط امور مالیاتی اظهار امیدواری کرد با تغییرات بنیادین انجام شده شاهد بهبود روند وضعیت موجود و تسهیل در ارائه خدمات به مردم منطقه باشیم.
وی از پیشگامی این اداره کل در استقرار باجه‌های میز خدمت اعم از حضوری و الکترونیکی در سطح ادارات امور مالیاتی ابراز خرسندی کرد و افزود: استانداردسازی فضای اداری انجام شده در اداره کل امور مالیاتی گامی اساسی در تکریم ارباب رجوع و کاهش زمان انجام خدمات است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل خاطرنشان کرد: این امر در ارتقای سطح رضایتمندی مردم از خدمات دولت بسیار بااهمیت و ارزشمند محسوب می‌شود.
شایقی از آمادگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل در ارائه هرگونه همکاری در راستای نیل به اهداف دولت به منظور تحقق درآمدهای مالیاتی استان اردبیل خبر داد و گفت: با توجه به نقش سازنده اداره کل امور مالیاتی استان در تامین درآمدهای استانی در اجرای ماده 26 قانون برنامه ششم در استان در سال گذشته 314 میلیارد تومان مالیات وصول شد که بیش از 85 درصد درآمد استانی است.  
وی تحقق درآمدها را عاملی موثر در تحقق اعتبارات مصوب بیان و تصریح کرد: شایسته است از تلاش‌های ارزنده کارکنان مالیاتی استان قدردانی کنیم.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل همچنین از وصول عوارض مربوط به ارزش افزوده و توزیع آن بین 26 شهرداری و بیش از یک هزار و 700 روستا  مناطق عشایری در استان اردبیل قدردانی کرد و بیان داشت: در سال گذشته بیش از 99 میلیارد تومان عواررض از این محل وصول و در وجه شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و عشایر پرداخت شد.
 
77 هزار فقره اظهارنامه مالیاتی دریافت کردیم

مدیر کل امور مالیاتی استان اردبیل نیز در جریان این دیدار گزارشی مفصل از اقدامات انجام شده و چگونگی اجرای طرح جامع مالیاتی را در هر یک از شهرستان‌ها ارائه و خاطرنشان کرد: با استفاده از سامانه‌های طرح جامع مالیاتی گامی مهم در راستای اجرای عدالت مالیاتی و وصول به موقع درآمد درآمد برداشته شده است.
رسول نوع‌پرور مکانیزه شدن فرآیند انجام کار در سطح اداره کل را زمینه‌ساز تسهیل امور در ارائه خدمات بهتر و بیشتر اعلام کرد.
وی با اشاره به استقرار باجه‌های میز خدمت اعم از حضوری و الکترونیکی تعداد اظهارنامه‌های دریافتی در سالجاری را در منابع مختلف بیش از 77 هزار فقره اعلام کرد و گفت: ما این اقدام را در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک در کاهش فرآیند انجام کار و تسهیل خدمات از جمله اهداف طرح جامع مالیاتی می‌دانیم.
در این بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل ضمن دیدار با کارکنان از نزدیک با فرآیندهای انجام کار در نظام مالیاتی آشنا شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.