به گزارش خبرنگار ایرنا ،بهمن حسین زاده روز دوشنبه در جلسه کارآفرینی و ایجاد اشتغال در حوزه های نوین افزود: بر اساس تحقیقات انجام گرفته درآمدزایی از طریق فضای مجازی از درآمدزایی شرکت های بزرگ اقتصادی هم فراتر رفته و باید جوانان را برای استفاده اقتصادی از این فضا حمایت کرد.
وی بیان کرد: استان اردبیل به دلیل داشتن جوانان خلاق و تحصیل کرده در حوزه فن آوری آی تی در رتبه های برتر کشوری قرار گرفته و لازم است با مدیریت بهینه و زمینه سازی مناسب بهره برداری لازم به عمل اید.
حسین زاده با تاکید بر حمایت همه جانبه تمامی دستگاه های اجرایی و بخصوص دانشگاه ها و مراکز رشد از جوانان فعال گفت:در آینده نه چندان دور درآمدزایی از طریق فضای مجازی در رتبه اول تمام کارآفرینی ها قرار خواهد گرفت و باید جوانان را به سمت فعالیت در این حوزه سوق دهیم.
وی ادامه داد : هم اکنون بسیاری از خدمات از جمله حمل و نقل ، گردشگری ، امور فروشگاهی و خرید و فروش محصولات کشاورزی و صنایع دستی از طریق فضای مجازی انجام می شود که برنامه نویسان این خدمات درآمدهای بالایی از این محل کسب می کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل اظهار د اشت: برخی از فعالیت های خدماتی در فضای مجازی نیاز به سرمایه اولیه دارند که با ارائه تسهیلات و یا جذب سرمایه گذاران در این خصوص می توانیم به ایجاد اشتغال پایدار و پرسود برای جوانان گام برداریم.
در این جلسه مدیران شرکت های دانش بنیان و جمعی از جوانان فعال در زمینه فضای مجازی به بیان مشکلات و موانع موجود در مسیر اشتغالزایی در این حوزه پرداختند.
3006/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.