به گزارش خبرنگار ایرنا، اکبر بهنامجو شامگاه شنبه در نشست ستاد ساماندهی جوانان استان اردبیل افزود : باید حرف و سخن را در ارتباط با معضل اشتغال و به ویژه برای جوانان کنار گذاشت و با راه حل و برنامه های عملی مفید برای این منظور اقدام کرد.
او بیان کرد: تاکنون در حوزه جوانان و رفع نیازهای اساسی فاقد برنامه ریزی لازم و مناسب بوده ایم ومی بایست مرکز علمی برای بررسی راهکارهای مناسب در ارتباط با وضعیت کنونی جوانان در زمینه های گوناگون و یافتن راه حل برای رساندن این شاخص ها به نقطه مطلوب در سال 1400 تعیین شود.
بهنامجو همچنین گفت: اولین گزارش مربوط به ناهنجاری های اجتماعی در میان جوانان استان اردبیل توسط دانشگاه محقق اردبیلی با همکاری بهزیستی و استانداری ارایه می شود که مطالعه آن می تواند به مشخص شدن وضعیت کنونی و وضعیت مربوط به افق 1400 در زمینه های اشتغال ، فرهنگ ایثار و شهادت و ورزش جوانان استان بطور موثر کمک کند.
مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل نیز در این نشست گفت: در نیمه اول امسال شش هزار و 748 فقره برنامه برای جوانان در این اداره کل اجرا و 20 هزار نفر از جوانان از آنها برخوردار شده اند.
بهرام آقاخانی با بیان اینکه 62 درصد از افراد شرکت کننده از این برنامه ها ابراز رضایت دارند افزود : استقبال گروه های سنی میان 15 تا 29 سال از این برنامه ها بیشتر بود.
او گفت: برای توانمند سازی جوانان طرح های مشترک اجرا شده و بیش از سه هزار نفر از جوانان برای حضور در کلاس ها به اداره کل فنی و حرفه ای اردبیل معرفی شده اند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، در این نشست از اداره های موفق در ارتباط با اجرای برنامه های مربوط به جوانان شامل آموزش و پرورش ، کار و رفاه اجتماعی ، کانون فرهنگی و هنری مساجد ، سپاه ، بهزیستی و هلال و احمر با اهدای لوح سپاس تقدیر گردید.
6019/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.