نائب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: در دوره حضور در شورای شهر بیشترین تعامل و همراهی را با رسانه‌ها اعم از صداوسیما و مطبوعات و خبرگزاری‌ها داشتم.
به گزارش ایسنا منطقه اردبیلِ، حبیب فتحی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه عموم همشهریان در یک فضای آزاد کار شورا و شهرداری را نقد می‌کنند و در همه زمینه‌ها اعم از زیبایی شهر، محیط مناسب شهری، ساخت و ساز، کارهای عمرانی و بسیاری از حوزه‌های فنی و تخصصی اظهارنظر می‌کنند قطعا ما نیز به عنوان منتخب این مردم حق اظهارنظر داریم و به راحتی می‌توانیم از تجارب و اطلاعاتی که به دست می‌آوریم در حوزه‌های مختلف نظر کارشناسی خود را ارائه کنیم.
وی خاطرنشان کرد: تک تک اعضای شورای شهر با حضور در جلسات مختلف به ویژه کمیسیون‌های شورا و شهرداری همواره بر اطلاعات و دیدگاه‌های کارشناسی خود می‌افزایند و اینکه گفته می‌شود ما نمی‌توانیم در حوزه‌های مختلف نظر خود را ارائه کنیم منطقی به نظر نمی‌رسد چرا که با این تجربه و اندوخته علمی و تخصصی بهتر و منطقی‌تر می‌توانیم نظرمان را ارائه کنیم.
نائب رئیس شورای شهر اردبیل با انتقاد از برخی افراد که اعضای شورا را متهم به ارائه نظر و دیدگاه در حوزه‌های مختلف به ویژه عمرانی می‌کنند، افزود: بنده همچنان بر این باورم که در سایه تلاش شورا و شهرداری اردبیل به کارگاه عمرانی تبدیل شده که در فصل کاری بشترین حجم فعالیت‌های عمرانی در این شهر اتفاق افتاد و هیچ نهاد و دستگاهی به اندازه شهرداری پروژه در بخش‌های مختلف اجرا نکرد.
فتحی ادامه داد: در زمانی که مسئولیت سخنگوئی شورای شهر اردبیل را در سال اول برعهده داشتم در پنج برنامه زنده تلویزیونی و چندین برنامه رادیویی عملکرد شورای شهر را تشریح و تبیین کردم و همواره بعد از جلسات رسمی در گفتگوئی که خبرنگاران حاضر در شورا داشتم مباحث مختلف را با آنها در میان گذاشتم.
وی بیان کرد: اینکه گفته می‌شود بنده سکوت کرده‌ام سخن درست و منطقی به نظر نمی‌رسد در حالی که در موضوعات مختلف و در حد مقدورات به تشریح و تبیین مسایل مختلف پرداختم و با خبرنگارانی که همواره در شورا حضور دارند این موضوعات و مسایل را مطرح کردم.
نائب رئیس شورای شهر اردبیل اظهار کرد: ما از نقد منصفانه اهالی رسانه استقبال می‌کنیم ولی هرگز مباحث مطرح شده به شکل غیرمنطقی را قبول نداریم و قضاوت آن را به خود مردم واگذار می‌کنیم.
فتحی خاطرنشان کرد: در آخرین جلسه رسمی شورای شهر با امضای 9 نفر از اعضاء طرح تعریض خیابان کنار شورا که در طرح تفصیلی نیز مصوب شده مطرح شد تا اعضای شورا دیدگاه‌های خود را در این زمینه بیان کنند.  
وی گفت: در این جلسات انتظار داریم مباحث مطرح شده به شکل کارشناسی و منطقی باشد ولی رخی از همکاران ما به گونه‌ای صحبت می‌کنند که این مباحث خارج از طرح بوده و بنده در این زمینه تذکر دادم که در باب کلیات طرح بحث‌های خودمان را انجام دهیم و اینکه مکان فعلی شورا به لکه سبز فضای سبز و با پارکینگ برای اهالی منطقه تبدیل شود مباحث دیگری است که در جلسات آینده می‌توانیم روی آنها بحث و بررسی انجام دهیم.
وی اظهار کرد: هر چند فضای شورا فضای تعامل و همفکری، مشورت و تضارب آراست اما بهتر است اعضای شورا در مورد طرح‌ها و لوایح ارائه شده نظر خود را ارائه کنند تا مباحث مطرح شده به یک جمع‌بندی و نتیجه مطلوب و موردپسند برسد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.