به گزارش ایرنا، بهرام آقاخانی روز سه شنبه در جلسه بررسی طرح های ورزشی استان اردبیل گفت: با اختصاص بیش از 60 میلیارد ریال اعتبار چهار ورزشگاه شهرستان های مشگین شهر، پارس آباد، گرمی و نمین بازسازی، مرمت و بهسازی خواهد شد.
وی اظهار داشت: برای بهسازی استادیوم فوتبال شهرستان مشگین شهر بیش از20 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته و تا 2ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به بازسازی سالن و استادیوم فوتبال شهرستان گرمی بیان کرد: برای اجرای این طرح نیزبیش از20 میلیارد ریال اختصاص داده شده و براساس روند کار این پروژه سال آینده آماده بهره برداری خواهد شد.
آقاخانی کاشت زمین چمن طبیعی در استادیوم فوتبال شهرستان پارس آباد را از دیگر طرح های بهسازی ورزشگاه های استان برشمرد و گفت: این طرح نیز با 15 میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا است و سال 98 مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: مرمت و بهسازی استادیوم فوتبال شهرستان نمین نیز با اعتبار پنج میلیارد ریال در دست اجراست و تا 2 ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.
او با بیان اینکه این اقدامات در راستای رشد و توسعه زیرساخت ها ورزشی استان است، اظهار داشت: رشته ورزشی فوتبال علاقمندان و طرفداران زیادی دارد و برای همین باید حمایت های ویژه ای از این رشته شود.
6130/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.