به گزارش خبرنگار ایرنا، کریم الله محبوبی روز سه شنبه در جلسه کارگروه بانوان و خانواده استان با اشاره به اینکه مبالغی در این زمینه پرداخت شده ، افزود: این تسهیلات همچنین
در اختیار زندانیان مالی و جرایم غیر عمد نیز قرار می گیرد.
به گفته وی ، تلاش می شود نیاز بدهکاران مالی تا سقف 100 میلیون ریال در داخل استان تامین شود و مبلغ بالاتر از این میزان نیز به مرکز کشور برای تامین منابع مالی و یا تسهیلات ارزان قیمت معرفی می شود.
او با اشاره به ضرورت حمایت خیرین از زندانیان غیر عمد از آزاد سازی 106زندانی غیر عمد مالی در نیمه اول سال جاری خبر داد و گفت: برای آزادی این زندانیان 240 میلیارد ریال کمک مالی شده است.
محبوبی بیان کرد: هشت نفر از این افراد به دلیل تصادفات رانندگی ، 77 نفر به دلیل بدهی مالی و 21 نفر نیز به دلیل پرداخت نکردن نفقه و مهریه زندانی شده بودند.
مدیر عامل ستاد دیه استان اردبیل افزود: در سال گذشته نیز 337 نفر زندانی غیر عمد مالی از زندان های استان آزاد شده و مبلغ تامین شده برای کمک به این افراد 320 میلیارد ریال بوده است.
محبوبی با اشاره به کمک های مردمی به ستاد دیه استان گفت: کمک های مردمی از طریق گلریزان در ماه رمضان جمع آوری می شود و در سال گذشته 10 میلیارد و 180 میلیون ریال بوده است.
3006 /6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.