به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز پنجشنبه در جلسه شورای مشورتی ایثارگران افزود: افزایش اعتبارات این نهاد با هدف ساماندهی گلزار شهدا و تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه با تخصیص اعتبارات لازم احداث یادمان های شهدای گمنام در شهرهای هشجین و کلور به پایان رسیده، گفت: تلاش می شود با تخصیص اعتبار مورد نیاز یادمان شهدای گمنام خلخال و مرمت ، بهسازی و زیبا سازی حسینیه شهدای گمنام اجرا شود.
وی با تاکید بر لزوم اجرای دقیق مصوبات شورای مشورتی ایثارگران و انتقاد از طولانی شدن زمان نامگذاری 2 میدان در خلخال به نام شهدای منطقه از سوی شهرداری اظهار داشت: داشتن روحیه جهادی لازمه اجرای این مصوبات از سوی دستگاه های اجرایی عضو این شورا است.
وی با تاکید بر لزوم استمرار برگزاری برنامه های دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران افزود: انتظار از مسئولان ذی ربط در اجرای برنامه های دیدار ، هماهنگی لازم با بنیاد شهید در این امر به عنوان متولی برنامه های فرهنگی مربوط به خانواده های شهید و ایثارگر است.
رییس شورای مشورتی ایثارگران با بیان اینکه مراسم یادواره خلبان شهید فولاد داودی برگزار خواهد شد، گفت: علت تغییر در زمان اجرای این برنامه پیشنهاد استاندار اردبیل در زمینه برگزاری در سطح ملی با حضور مسئولان لشکری و کشوری است.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خلخال نیز در این نشست گفت: از مجموع 394 گلزار شهید در این شهرستان 120 گلزار ساماندهی نشده و برای ساماندهی آنها 6 میلیارد ریال نیاز است.
عبدالله فرجی با بیان اینکه 30 گلزار شهدا در روستاهای این شهرستان نیز فاقد امکانات برق رسانی و روشنایی هستند، افزود: انتظار از مسئولان شرکت برق تامین برق گلزارهای شهدا در روستاها است.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.