علی نظری شیخ احمد روز چهار شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: 16 شهرک و ناحیه صنعتی در این استان فعال بوده و دولت زیرساخت های لازم را در این مراکز برای سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم کرده است.
به گفته وی، از این تعداد شهرک و ناحیه صنعتی، 15 مورد دارای برق ، تلفن ، آب و 13 شهرک نیز دارای امکانات گاز می باشند.
وی اضافه کرد: واگذاری شهرک های صنعتی به بخش خصوصی این فرصت را برای واحدهای تولیدی فراهم کرده تا در راستای اجرای طرح ها و برنامه های مناسب، برای ارتقا و نگهداری این شهرک بیش از پیش فعالتر عمل کنند.
اوبا بیان اینکه کم کردن تصدی‌ گری دولت اصلی‌ ترین هدف از واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی به صنعتگران است،افزود: برای تقویت بنیه مالی شرکت ها ، مصوبات ارزشمندی در قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی کشور، از جمله اختصاص بخشی از درآمد حاصل از مالیات ارزش بر افزوده به شرکت های خدماتی این شهرک ها پیش بینی شده است.
نظری ادامه داد: شهرک ها و نواحی صنعتی نقطه ثقل فعالیت ها و عملکرد بخش صنعت بوده و با استقرار واحدهای صنعتی در آنها اهمیت خدمات رسانی و حمایت این شرکت از صنایع کوچک دو چندان می شود.
بیش از 80 درصد واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی این استان فعال بوده و حدود 10 هزار نفر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان مشغول کار هستند.
7110/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.