به گزارش ایرنا ، علیرضا خلیلی روز چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گفت: برای اجرا و بهره برداری از این طرح ها در عرصه های کشاورزی ، دامداری ، تولید گیاهان دارویی ، گردشگری و صنایع روستایی 67 میلیارد ریال تسهیلات بانکی از محل تسهیلات اعتباری توسعه پایدار روستایی به مجریان طرح ها پرداخت شد.
وی گفت: از مجموع 215 طرح اقتصادی و اشتغال زای تایید شده در 17 جلسه کمیته فنی روستایی با تسهیلات 670 میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال 855 نفر 208 طرح در کمیته فنی استان مصوب و نهایی شده و تسهیلات مورد نیاز 134 طرح هم اکنون در دست اقدام در بانک های عامل می باشد.
فرماندار خلخال نیز در این جلسه گفت: در نیمه اول امسال 639 فرصت شغلی جدید برای بیکاران این شهرستان در عرصه های مختلف کشاورزی ، صنعت و خدمات ایجاد شد.
فریدون بابایی با اشاره به طرح های بزرگ گردشگری در دست اجرا در حوزه روستایی از جمله پروژه های هتل سازی در منطقه ازناو ، پل نعلق ، مجموعه قصرهای چوبی و همچنین شروع چند طرح بزرگ گردشگری از جمله نصب تجهیزات تله سیژ و اسکی در تفرجگاه اندبیل افزود: با بهره برداری از این طرح ها که با تسهیلات اعتباری توسعه پایدار روستایی اجرا می شوند، شاهد تحول بزرگ در توسعه صنعت گردشگری خواهیم بود.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.