مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل  گفت: پایانه مرزی بیله‌سوار در فاز دوم که شامل محوطه‌سازی و مجموعه ارائه خدمات به مسافران است آماده افتتاح می‌باشد که با حضور مسئولان سازمان راهداری و استانی به زودی افتتاح خواهد شد.
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، علی رحمتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای احداث این پروژه 16 میلیارد تومان از محل اعتبارات سازمان راهداری هزینه شده و امیدواریم با بهره‌برداری از آن هم مسافران آذری و هم کشورمان از این فضا استفاده کنند.
وی همچنین از افتتاح پاسگاه پلیس راه اردبیل – آستارا و همچنین راهدارخانه بودالالو در آینده نزدیک خبر داد و افزود: پاسگاه پلیس راه گرمی – بیله‌سوار نیز تا پایان سالجاری افتتاح خواهد شد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از افتتاح راهدارخانه بودالالو نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: در این شرایط سخت اقتصادی با پشتیبانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و مسئولان استانی این پروژه‌ها را با قوت و قدرت به پیش برده و زمینه تکمیل و بهره‌برداری از آن را فراهم کردیم.
رحمتی افزود: اکثر این پروژه‌ها قبل از شروع عملیات زمستانی با حضور مسئولان استانی و کشوری افتتاح شده و در اختیار هموطنان قرار می‌گیرد
وی با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همه تجهیزات و امکانات خود را در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام نظیر زهرای گرمی و همچنین پل الماس به کار گرفته است، تصریح کرد: به دنبال تردد کامیون‌های سنگین با بارهای فراوان شاهد تخریب پل الماس بودیم که تلاش شد برای اولین بار در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با استفاده از تکنولوژی نوین نانو این پل را ترمیم و زمینه مقاوم‌سازی آن را فراهم کنیم
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل ادامه داد: ما در کمتر از 20 روز این مرمت و بهسازی را در این مسیر انجام دادیم به طوری که سعی شد با استفاده از تکنولوژی نوین نانو که از مزایای سهولت و راحتی اجرا و کاهش آلایندگی برخودار است بتوانیم این پل تاریخی را مرمت و آماده بهره‌‌‌‌برداری کنیم.  
رحمتی گفت: مواد نانو از نفوذ آب، نمک و مواد شیمیایی جلوگیری کرده و سبب بالا رفتن مقاومت بتن می‌شود.
 
آمادگی کامل برای انتقال زایران اربعین
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل همچنین به آمادگی کامل این اداره کل برای اعزام اتوبوس برای انتقال زائران اربعین حسینی به مرزهای غرب کشور اشاره و اظهار کرد: همچون سال‌های گذشته موکب عزاداری را در مرز بیله‌سوار با هدف پذیرایی از زائران جمهوری آذربایجان و گرجستان این بار در پایانه مرزی و در یک شرایط مناسب‌تر راه‌اندازی خواهیم کرد و در نمازخانه جدیدالاحداث با زیربنای 400 متر مربع پذیرای زایران در پایانه مرزی خواهیم بود.
رحمتی خاطرنشان کرد: موکب دیگر ما در مرز ایلام و یا خسروی برپا خواهد شد و اتوبوس‌های ما هم در مرحله رفت و هم برگشت زائران بدون هیچگونه مشکلی اقدام به جابجائی زایران خواهند کرد.
رئیس ستاد حمل و نقل اربعین حسینی گفت: ما بدون هیچ مشکلی در تامین وسایط نقلیه مسافری و امکانات مورد نیاز زائران سعی خواهیم کرد در اربعین حسینی در خدمت اهالی استان و زائران خارجی باشیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.