معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ضمن اشاره به انواع تخلفات در حوزه آب و برق و گاز تاکید کرد: متاسفانه این نوع تخلفات در تمام نقاط کشور به ویژه در نقاط خارج از محدوده شهری مشاهده می شوند که علاوه بر غیر قانونی بودن، در بسیاری موارد برای جان مردم خطرآفرین هستند.

به گزارش ایلنا، بهروز ندایی در جلسه بررسی مشکل انشعابات خارج از محدوده، گفت: در حال حاضر اقدامات خوبی در جهت جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز صورت گرفته که قابل تحسین است و همین امر باعث شده تا در ساخت و ساز های سال های اخیر، میزان انشعابات غیر مجاز برقی و گازی و آبی تقریبا به صفر برسد.

وی گفت: آنچه در مورد این موضوع حائز اهمیت است، ساماندهی وضعیت ساختمان ها و بافت هایی است که در سال های دورتر ساخته شده اند و همچنان وضعیت انشعابات آنها دچار مشکل است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل افزود: شرکت های آب و برق و گاز بعد از استعلام از شهرداری،باید نسبت به انشعاب ساختمان های در حال تاسیس به طور قانونی عمل کنند.

ندایی در پایان جلسه ضمن تاکید بر اهمیت توسعه شهر در طول سال های آینده گفت: با توجه به تعریف حریم شهر، شهرداری باید از همه اقداماتی که مسیر توسعه و گسترش اصولی شهر در سال های آتی را بگیرد، به طور کاملا قانونی مقابله کند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.