ایرج اعتبار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمام جمعیت این شهرستان زیرپوشش طرح یکپارچه سلامت سیب بوده و از انواع خدمات سلامت پیش بینی شده این طرح بهره می برند.
وی گفت: گروه های جمعیتی از ابتدای اجرای طرح تحول سلامت خدمات نوین سلامت و بسته های مراقبت سلامت را در مراکز بهداشتی روستایی و شهری دریافت می کنند.
اعتبار افزود: خدمات سلامت در بستر الکترونیکی سامانه سیب ارائه شده و در حال حاضر زیرساخت های لازم در مراکز بهداشتی شامل سخت افزار و اینترنت پرسرعت توسط دانشکده علوم پزشکی خلخال فراهم شده است.
به گفته وی ، خدمات بهداشتی و سلامت ارائه شده به مراجعان در این سامانه ثبت و از طریق مکانیزم پیامکی وزارت بهداشت نحوه خدمت رسانی به تلفن همراه دریافت کنندگان خدمات سلامت ارسال و نظرسنجی می شود .
وی با بیان اینکه در نیمه اول امسال بالغ بر 40 میلیارد ریال برای معاینه ، درمان و ارائه خدمات سلامت حوزه روستایی شهرستان هزینه شد، افزود: این کار منجر به ارتقای سطح سلامت افراد در سنین مختلف در محیط های روستایی منطقه شد.
او اظهار داشت: بسته های جدید خدمتی سلامت قابل ارائه به کارکنان شاغل در دستگاه های دولتی از طریق وزارت بهداشت به این دانشکده ابلاغ شده و ادارات دولتی و دستگاه های اجرایی با معرفی رابط سلامت و مکاتبه با دانشکده علوم پزشکی می توانند این بسته را از مراکز بهداشتی دریافت کنند.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.