به گزارش ایرنا ، رامین معبودی روز چهارشنبه در نشستی با امام جمعه پارس آباد مغان افزود: این نیروی داوطلب سرمایه اجتماعی هستند و جمعیت هلال احمر استان برای حفظ این سرمایه نیازمند حمایت ائمه جمعه است.
او با اشاره به اینکه حضور مردم در این نهاد بشردوستانه موجب موفقیت آن شده است، اظهار داشت: اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر حلقه اتصال بین مردم و این جمعیت هستند.
وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر برای امدادرسانی حد و مرزی ندارد، گفت: هر جا دست یاری دراز شود، جمعیت هلال احمر به یاری آنها می شتابد و عملیات مختلف در داخل و خارج کشور هم نشان دهنده این ویژگی هلال احمر است.
امام جمعه پارس آباد هم در این نشست با بیان اینکه عملکرد جمعیت هلال احمر استان اردبیل رضایت بخش است، گفت: متاسفانه جاده های ارتباطی پارس آباد مغان حادثه خیز بوده و شاهد حوادث مختلف در این جاده ها هستیم و جمعیت هلال احمر در امدادرسانی این حوادث حضور پررنگی دارد.
حجت الاسلام سید سعید رشادی با بیان اینکه فعالیت های جمعیت هلال احمر قابل تقدیر است، افزود: حضور و فعالیت در جمعیت هلال احمر توفیق الهی است زیرا فعالیت در این جمعیت مقدس و در راه کمک به خلق خداست.
استان اردبیل جز 10 استان کشور در زمینه فراوانی وقوع حوادث طبیعی به شمار می رود و هر از گاهی بروز حادثه هایی مانند زمین لرزه ، رانش زمین ، سیل ، خشکسالی ، صاعقه ، طوفان ، سرمازدگی ، برف سنگین ، سرما و یخبندان شدید خسارت و تلفاتی بر جای می گذارد.
6018/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.