رئیس کمیسیون عمرانی و فنی شورای شهر اردبیل گفت: حجم عظیمی از عملیات آسفالت‌ریزی و عمران شهری به رغم محدودیت منابع مالی توسط شهرداری اردبیل رضایت مردم را رقم زده است.
علیرضا غریبی در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: به رغم افزایش قیمت مصالح پروژه‌های عمرانی شهرداری در فصل کاری تمام تلاش و مجاهدت خود را به کار گرفت تا بدون توقف پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی و خدماتی را به انجام برساند و حتی برخی از پروژه‌های نیمه تمام و به تاخیر افتاده سال‌های گذشته را نیز در سالجاری سروسامان داد.
وی کارنامه شهرداری را در فصل کاری سالجاری یک کارنامه قابل قبول اعلام و خاطرنشان کرد: سعی شد تا بدون تاخیر و تعلل پروژه‌های عمران شهری در نقاط مختلف شهر به انجام برسد به گونه‌ای که در اکثر کوچه‌ها، خیابان‌ها و معابر شهری به راحتی می‌توانیم آثاری از این کارگاه عظیم عمرانی را مشاهده کنیم.
رئیس کمیسیون عمرانی و فنی شورای شهر اردبیل نمود عینی و قابل لمس این پروژه‌ها را در مجموعه تفریحی – توریستی شورابیل، تحرک کارگاه پل قدس و همچنین پل داروپخش اعلام کرد و افزود: در حجم وسیع و گسترده با بکارگیری ماشین‌آلات متعدد کار عمرانی در شورابیل به قوت و قدرت ادامه یافته و بسیاری از شهروندان و گردشگران از فضای فراهم شده در شورابیل و پروژه‌های آن استفاده کردند.
غریبی گفت: هر چند با افزایش قیمت قیر و سایر مصالح ساخت و ساز روبرو بودیم اما در حد قابل قبولی عملیات آسفالت‌ریزی در سطح شهر انجام شد و این نوید روزهای خوشی را می‌دهد تا در سال آینده نیز با ادامه این فرآیند بخش عظیمی از رضایت مردم در کارهای عمرانی و خدماتی فراهم آید.
وی همچنین به موسم انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان اشاره و تصریح کرد: ما تعامل خوبی را با سازمان نظام مهندسی ساختمان برقرار کردیم و تلاش می‌کنیم تا با بهره‌گیری از نظرات متخصصین این سازمان و اساتید دانشگاه امر عمران و آبادانی شهر را به شایستگی به پیش بریم.
عضو شورای شهر اردبیل بیان کرد: خوشحال هستیم که چهار نفر از اعضای نظام مهندسی ساختمان در شورای پنجم عضویت دارند که این خود حکایت از تاثیرگذاری سازمان نظام مهندسی در فرآیند عمران و آبادانی شهر است و ما قطعا از پیشنهادهای اساتید دانشگاه و همچنین هیئت مدیره فعلی و جدید نظام مهندسی در بهبود کارها و اجرای پروژه‌های جدید استفاده خواهیم کرد.
غریبی از بزرگان و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان سرمایه‌های اجتماعی یاد کرد و گفت: باید این سرمایه‌ها را مورد حمایت و صیانت قرار دهیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.