به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی افزود: در سایه تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی و همدلی و همکاری نیروهای نظامی ، اطلاعاتی و امنیتی عرصه برای فعالیت برهم زنندگان نظم و امنیت تنگ شده است.
وی وجود امنیت پایدار توام با فرهنگ صلح و سازش را حاصل غنای مذهبی و قوی بودن بنیه باورهای اعتقادی بین مردم و کم رنگ بودن جرایم خشن و سازمان یافته و پایین بودن سطح جرم و جنایت در این منطقه ذکر کرد.
او اظهار داشت: افزایش کشفیات در عرصه های مختلف از جمله مواد مخدر ، قاچاق کالا ، سرقت و مقابله بی امان با سوداگران مرگ حاکی از افزایش تلاش جان برکفان و ماموران فرماندهی انتظامی است.
سرهنگ صابر افضل نیا ، سرپرست فرماندهی انتظامی خلخال نیز در این آیین از افزایش کشفیات در عرصه های مختلف در نیمه اول سال جاری خبر داد.
وی گفت: با تلاش شبانه روزی پلیس های تخصصی و همکاری نیروهای نظامی ، اطلاعاتی و امنیتی میزان مواد مخدر کشف شده از قاچاقچیان 282 درصد ، کشف موارد سرقت 85 درصد و کشف کالای قاچاق و سلاح غیرمجاز 88 درصد در 6 اه اول امسال نسبت به سال قبل افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی از بدو پیروزی انقلاب همواره مورد هدف دشمن در عرصه های مختلف نظامی ، اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی بوده اظهار داشت: نیروهای انتظامی در خط مقدم مقابله با تعارضات دشمن بوده و در زیر سایه و هدایت های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب برای فدای جان خود تا مرز مرگ و شهادت آماده اند.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.