رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل از کاهش 26 درصدی تصادفات منجر به فوت در اردبیل خبر داد. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، رحیم آقامحمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به استفاده از دوربین‌های مکانیزه در شهر اردبیل، گفت: متولی اصلی اجرای این سیستم راهنمایی و رانندگی نیست بلکه راهنمایی و رانندگی بهره‌بردار است که امیدواریم استانداری و شهرداری در این زمینه یاریگر ما باشند.   وی با بیان اینکه علم ترافیک از پنج اصل تشکیل شده است، افزود: مهندسی ترافیک، اجرای مقررات، آموزش، شرایط اقلیمی و محیطی و امداد پیش بیمارستانی یا امداد و نجات جاده‌ای این پنج اصل هستند. 
آقامحمدی ادامه داد: در این پنج آیتم مستقیم دخیل در ترافیک، تنها اجرای مقررات بر عهده پلیس است که در آن پلیس در حد توانایی خود با در نظر گرفتن تمام موضوعات اجتماعی به وظیفه خود عمل می‌کند. 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: در شش ماه سال گذشته در حوزه درون شهری راهنمایی و رانندگی استان اردبیل 277 هزار و 932 فقره وسیله نقلیه جریمه شده‌اند که امسال با کاهش بیش از شش هزار فقره‌ای به حدود 271 هزار فقره رسیده است. 
وی با بیان اینکه در سالجاری سعی شده است بیشتر به بحث فرهنگ‌سازی توجه شود، تصریح کرد: در حوزه درون شهری تصادفات منجر به فوت نیز 26 درصد کاهش داشته است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.