علی رحمتی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این میزان لاستیک با هدف حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی و برای اجرای طرح تنظیم بازار و رفع کمبود لوازم یدکی و لاستیک به نقاط مختلف کشور ارسال شده است.
وی اظهار داشت: همچنین همزمان با سراسرکشور در مرحله اول توزیع لاستیک در بین رانندگان 2 هزار و 250 دستگاه ناوگان استان اردبیل نیز به دو حلقه لاستیک تجهیز شدند.
عضو شورای ترافیک استان اردبیل بیان کرد: از اول مهر ماه امسال تاکنون 121هزارتن کالا و بار توسط 9هزار دستگاه کامیون از این استان به نقاط مختلف کشور حمل شده است.
رحمتی عمده کالای حمل شده از استان اردبیل را سیب زمینی، سیمان وعلوفه عنوان کرد و گفت: در شش ماهه نخست امسال نیز بیش از 2 میلیون تن کالا و بار از این استان به سراسر کشور حمل شده است.
او از فعالیت 11هزار راننده و بیش از هفت هزار دستگاه کامیون در بخش حمل ونقل استان اردبیل خبرداد و افزود: 87 شرکت در زمینه حمل ونقل کالا در استان فعالیت می کنند.
رییس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفراستان اردبیل وضعیت حمل ونقل وجابجایی کالا در استان را روان و عادی دانست و بیان کرد: رانندگان سخت کوش و زحمتکش همان طور که در دوران دفاع مقدس با روحیه بسیجی به مردم و کشور خدمت می کردند هم اکنون نیز با همان روحیه جهادی شبانه روز درجاده ها ارائه خدمات می کنند و شیطنت ها و نقشه های دشمنان و بدخواهان را نقش بر آب خواهند کرد.
/60166130
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.