همزمان با سفر سفیر اندونزی به استان اردبیل، دستاوردها و محصولات مرکز رشد فناوری فرآورده های گیاهان دارویی جهاددانشگاهی استان اردبیل به معرض نمایش گذاشته شد. 
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، سرپرست معاونت فناوری مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل در این خصوص گفت: با هماهنگی پارک علم و فناوری استان اردبیل، سفیر اندونزی در کشورمان سفر یک روزه ای را به استان اردبیل انجام داد و ضمن گفتگو با مسئولان پارک و مراکز رشد استان اردبیل، از فناوری های این مراکز نیز بازدید نمود. 
مهران محمدی اظهار داشت: در این بازدید ضمن معرفی بخش عمده‌ای از محصولات مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل از جمله محصولات دو شرکت نوشداروی سبلان و خاک آب آژیانه اردبیل، برای انتقال این دستاورد ها به کشور اندونزی اعلام آمادگی گردید.   وی با قدردانی از پارک علم و فناوری استان اردبیل در هماهنگی دیدارها و برپایی نمایشگاه‌های یک روزه بیان کرد: کشورهای دوست و مسلمان نظیر اندونزی می‌توانند فرصت مناسبی برای تبادل تجربیات در زمینه های مختلف کسب و کار باشند چرا که برای توسعه، از محصولات فناور و دانش بنیان استقبال چشمگیری دارند.   گفتنی است "علم الدین اکتاوینو'، سفیر اندونزی هم در این دیدارها بر گسترش همکاری با ایران تاکید کرد و گفت: ایران دارای توانمندی بالا در صنعت و فناوری علمی است و همکاری بین 2 کشور در زمینه های مختلف گسترش می یابد . 
وی افزود: مراودات اقتصادی 2 کشور در سال‌های اخیر افزایش یافته و امید است روز به روز گسترش یابد .
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.