به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید حسن عاملی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه امام جمعه جعفرآباد افزود: در حال حاضر و در این وضعیت اقتصادی برخی از افراد مقدارزیادی طلا، سکه و دلار را در خانه های خود انبار کرده اند و منتظر افزایش قیمت آن هستند.
وی بیان کرد: گذر از وضعیت پیش آمده کنونی نیازمند همدلی و مشارکت تمامی مردم است و باید تلاش کرد تا با تقویت این حس مشکلات کشور با خرد رفع گردد.
نماینده ولی فقیه در استان به نقش روحانیت در جامعه و محبوبیت این قشر در بین مردم اشاره کرد و افزود: ائمه جمعه همواره دارای رابطه مثبت و دوسویه ای با مردم هستند و هیچ یک از اهالی راضی به عوض کردن ائمه جمعه نیستند.
وی وظایف ائمه جمعه و روحانیت در جامعه را یادآور شد و گفت: ائمه جمعه باید نترس بوده و خرافات و بدعت را به مردم معرفی کرده و آداب و رسوم غلط را از زندگی مردم حذف کنند.
امام جمعه اردبیل به ظرفیت های شمال استان اشاره کرد و گفت: در شهرهای شمالی استان به خصوص شهرستان های بیله سوار و پارس آباد کارهای بزرگی انجام گرفته و در آینده این مناطق مرکز تولید ثروت خواهد شد.
آیت الله عاملی بیان کرد: برخی افراد مغرض می خواهند در بین مرکز استان و شهرهای شمالی تفرقه بیندازند که باید با هوشیاری این مشکلات ریشه یابی و وحدت و همدلی در بین مردم ایجاد شود.
او گفت: هم اکنون کارهای بزرگی در منطقه مغان در حال اجراست و ادعای اینکه مئسولان استانی به فکر توسعه مغان نیستند ، دروغ بزرگی است.
در این آیین از تلاش های حجت الاسلام محمد جواد باقری امام جمعه سابق بخش جعفرآباد تقدیر و حجت الاسلام محمد طالبی به عنوان امام جمعه جدید این بخش معرفی شد.
3006/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.