رئیس فدراسیون گلف گفت: در حال حاضر 5 هزار نفر در کشور در رشته گلف فعالیت می‌کنند که ما از ظرفیت آنها برای حضور در مسابقات مخالف استفاده می‌کنیم.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهروز منتقمی در مجمع انتخاباتی هیئت گلف استان اردبیل اظهار کرد: ما تنها با تکیه بر اعتبارات دولتی نمی‌توانیم رشته گلف را در کشور توسعه دهیم که قطعا در این زمینه به کمک و همراهی بخش خصوصی و علاقمندان به این رشته نیاز داریم تا با یک سرمایه‌گذاری مناسب به ویزه توسعه و تقویت زیرساخت‌ها بتوانیم به اهداف موردنظر دست پیدا کنیم.
وی با بیان اینکه رسانه‌ها و افراد بانفوذ جامعه می‌توانند در جذب اسپانسر و سرمایه‌گذاران در رشته گلف مفید واقع شوند، خاطرنشان کرد: ما امیدواریم در استان‌ها در کنار کمک‌هایی که فدراسیون انجام می‌دهد مشارکت بخش خصوصی و جذب اسپانسرها را شاهد باشیم تا این رشته ورزشی با کمک خیرین و بنگاه‌های اقتصادی توانمند بتواند توسعه پیدا کند.
رئیس فدراسیون گلف بیان کرد: در کشوری مانند آمریکا 30 میلیون و در آسیا بیش از 20 میلیون گلف‌باز وجود دارد که قطعا در این کشورها با حمایت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران زمینه توسعه این رشته به شایستگی فراهم شده و ما نیز می‌توانیم با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها در رشته گلف و چهار انجمن وابسته آن نظیر مینی گلف، میکاف و ... موفق عمل کنیم.
منتقمی گفت: در کشورمان 5 هزار نفر در رشته گلف فعالیت می‌کنند که ما سعی می‌کنیم تا به صورت مستقیم با حمایتی که از این گلف‌بازان انجام می‌دهیم زمینه حضور آنان را در مسابقات مختلف به ویژه آسیایی و حتی جهانی فراهم کنیم.
وی تصریح کرد: قرار است رشته گلف به مجموعه رشته‌های المپیکی افزوده شود که قطعا برای المپیک پیش رو و مسابقات آسیایی آینده تلاش می‌کنیم تا گلف‌بازان کشورمان با کسب امتیاز مناسب بتوانند حضوری شایسته داشته باشند.
رئیس فدراسیون گلف افزود: ما در آبان‌ماه مسابقات دیپلمات‌ها را با حضور 40 نفر در تهران برگزار می‌کنیم و تلاش می‌کنیم تا در مسابقات داخلی و برون‌مرزی ورزشکاران ما به صورت حرفه‌ای ورود پیدا کرده و زمینه حضور توانمندی را فراهم کنند.
منتقمی از دعوت فدراسیون جهانی و آسیایی از دو گلف‌باز ایرانی برای حضور در بازی‌های اپن خبر داد و اظهار کرد: این حکایت از توانمندی ورزشکاران ما به ویژه در رشته گلف دارد که فدراسیون تصمیم گرفته از آنان به این مسابقات دعوت کرده تا شاهد درخشش این ورزشکاران باشیم.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در رشته مینی‌ گلف استان اردبیل به عنوان استان تراز اول کشور آماده حضور در مسابقات آسیایی است که با تمام بسترهای فراهم شده سعی خواهیم کرد از این تیم که به مسابقات آسیایی اعزام خواهند شد حمایت داشته باشیم.
رئیس فدراسیون گلف به احداث زمین گلف استاندارد در استان اردبیل با حمایت استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان اشاره کرد و افزود: تمام تلاش ما بر این است تا این زمین گلف استاندارد آماده بهره‌برداری شود که قطعا در توسعه و تقویت این زمین استاندارد از مشارکت سرمایه‌گذاران به صورت ملی و استانی استفاده خواهیم کرد.
منتقمی به استعداد استان‌های مختلف در رشته گلف اشاره و تصریح کرد: بدون همراهی بخش خصوصی و جذب اسپانسر امکان حضور و فعالیت ورزشکاران در این رشته مهیا نیست و ما باید تمام تلاش خود را بکار گیریم تا فعالان این رشته بتوانند در گلف حامی و کمک‌کار این مجموعه باشند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.