مجمع انتخاباتی هئیت گلف استان اردبیل با حضور رئیس فدراسیون گلف و مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل برگزار شد و مهرداد کابلی با کسب 14 رای به مدت 4 سال به عنوان رئیس هیئت گلف استان اردبیل انتخاب شد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در مراسمی که در سالن اجتماعات ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار شد، تنها کاندیدای هیئت گلف استان اردبیل با کسب تمامی آرای حاضر در مجمع به مدت 4 سال ریاست این هیئت را عهده‌دار شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در این مجمع اظهار کرد: تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا زمین گلف آبی‌بیگلو در نمین با جذب سرمایه‌گذار به سرعت اجرایی و عملیاتی شود.
بهرام آقاخانی خاطرنشان کرد: با پیشنهاد فدراسیون و همچنین ورزش و جوانان قرار شده میزان 40 هکتار زمین به 60 هکتار ارتقا یابد تا یک زمین استاندارد گلف را در این منطقه احداث و راه‌اندازی کنیم.
وی با بیان اینکه بعد از طی مراحل مختلف و انتشار آگهی قرار شده زمین گلف برای احداث در اختیار سرمایه‌گذار قرار گیرد، گفت: قطعا احداث زمین بزرگ گلف این استان به توسعه گردشگری و همچنین میزبانی رویدادهای مختلف در سطح ملی و حتی بین‌المللی کمک خواهد کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: هیئت گلف تمام تلاش و برنامه‌ریزی‌های خود را انجام داده تا این استان که جزو استان‌های ممتاز در رشته مینی‌گلف است بتواند در رویدادهای پیش روی آسیایی خوش درخشیده و زمینه حضور توانمندی را داشته باشند.
رئیس هیئت گلف استان اردبیل نیز در این مراسم گفت: احداث زمین گلف به شکل استاندارد جزو اولویت برنامه‌های ماست که با حمایت مسئولان استان تکمیل و بهره‌برداری از این زمین فراهم شود.
مهرداد کابلی خاطرنشان کرد: اگر زمین را امروز به ما تحویل دهند مهرماه سال آینده آن را تکمیل کرده و حتی میزبانی مسابقات قهرمانی را عهده‌دار خواهیم شد.
وی با اشاره به اینکه استان اردبیل جزو استان‌های ممتاز کشور در مینی‌گلف محسوب می‌شود، بیان کرد: تیم مینی‌گلف استان اردبیل با ترکیب چهار نفر خانم و پنج نفر آقا به مسابقات آسیایی در روزهای آینده اعزام خواهد شد.
کابلی افزود : در حال حاضر 30 نفر آقا و 40 نفر خانم در رشته گلف در اردبیل فعال هستند و به صورت مستمر در این رشته تمرینات خود را انجام می‌دهند که امیدواریم با حضور این گلف‌بازان زمینه توسعه این رشته بیش از گذشته فراهم آید.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه رشته گلف رشته افراد پولدار و صاحب سرمایه است قطعا تلاش بر این است تا با راه‌اندازی زمین گلف در استان اردبیل بتوانیم شاهد حضور دیپلمات‌ها و سفرای خارجی در این استان باشیم چرا که در حال حاضر به دلیل نبود زمین در تهران آنها فعالیت خود را در دوبی انجام می‌دهند.
رئیس هیئت گلف استان اردبیل ادامه داد: با توسعه این رشته در اردبیل با راه‌اندازی زمین گلف در حال تملک امیدواریم به تقویت صنعت گردشگری نیز منجر شود.
در پایان مجمع انتخاباتی هیئت گلف اردبیل که با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد، مهرداد کابلی با کسب 14 رای از مجمع انتخاباتی این هیئت به مدت چهار سال ریاست آن را برعهده گرفت. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.