به گزارش ایرنا، اکبر بهنامجو روز شنبه در جلسه شورای اداری استان اردبیل که در موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس اردبیل برگزار شد، افزود: مسئولان دستگاههای اجرایی باید با جدیت و تلاش مضاعف به مردم خدمت کنند تا فردای قیامت از شهدا شرمنده نباشیم.
وی با بیان اینکه مسئولان نباید کار امروز را فردا انجام دهند، اظهار داشت: با کار و تلاش شبانه روزی می توان بر مشکلات غلبه کرد و شهدا را خشنود کرد.
رییس شورای اداری استان اردبیل با اشاره به اینکه شهدا، رزمندگان و ایثارگران در دوران سخت هشت سال دفاع مقدس با توکل به خدا و با ا خلاص تواستند بر دشمنان نظام اسلامی غلبه کنند، بیان کرد: امروز هم می توان با استقامت و الگو قرار دادن شهدا و کار جهادی بر مشکلات غلبه کرد.
بهنامجو اضافه کرد: امروز با وحدت مسئولان، استان اردبیل تبدیل به کارگاه سازندگی شده و امیدواریم با تلاش و کوشش عقب ماندگی های سالیان گذشته را جبران کنیم.
استاندار اردبیل از حمایت مسئولان برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در این استان خبر داد و گفت: در شش ماهه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان سه برابر شده است.
وی افزود: تلاش می شود با تامین اعتبار مورد نیاز موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اردبیل سال آینده به بهره برداری برسد.
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز گفت: با الگو قرار دادان شهدا و با وحدت، اخلاص و کار جهادی می توان بر مشکلات جامعه غلبه کرد.
سردار جلیل بابازاده افزود: در هشت سال دفاع مقدس فرزندان غیور ایران اسلامی به تنهایی در برابر دنیای استکبار با عزت ایستادند و شعار 'ما می توانیم' را به معنی واقعی کلمه به ما آموختند.
وی با بیان اینکه برای پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی بسیار زحمت کشیده شده و خونهای زیادی تقدیم شده است، اظهار داشت: باید به گذشته خود افتخار کرد که برای عزت و عظمت کشور و ملت جوانهای این مرز و بوم از همه هستی خود گذشتند.
او با یاد آوری رشادت های رزمندگان استان اردبیل در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: رزمندگان این استان همیشه و در همه حال جزو برترین های جنگ علیه ظلم و ستم بودند و امروز نیز مردم این دیار جزو سه استان برتر در کمک به مدافعان حرم هستند.
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه جنگ حق و باطل تمام شدنی نیست، افزود: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی بعد از مایوس شدن از تمامی ترفندها و شیطنت های خود امروز به جنگ اقتصادی رو آورده اند تا با فشار اقتصادی به مردم نظام اسلامی را نا کار آمد نشان دهند.
وی اظهار داشت: بدون شک با تلاش و کوشش مضاعف مسئولان و همراهی مردم می توان بر همه مشکلات غلبه کرده و دشمنان را از رسیدن به اهداف پلید خود مایوس کرد.
به گزارش ایرنا ، نمایشگاه رزمی فرهنگی دفاع مقدس ( یاد و خاطره عملیات مرصاد) امروز در مجموعه شورابیل اردبیل برپا شد
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.