در جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، آمادگی اردبیل برای برگزاری همایش بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای اکو اعلام شد. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، اکبر بهنام‌جو در این جلسه با بیان اینکه برگزاری این همایش برای معرفی استان اردبیل فرصت بسیار خوبی را مهیا کرده است، گفت: باید تلاش کنیم و قابلیت‌های استان را به نحو احسن معرفی کنیم. 
وی به افزایش کیفیت خدمات در استان تاکید کرد و افزود: قطعا با تلاش مسئولان استان بالاترین استفاده از این همایش خواهیم داشت. 
بهنام‌جو همچنین برگزاری نمایشگاه معرفی قابلیت‌ها در حاشیه این همایش را امری بسیار تاثیرگذار دانست و تصریح کرد: موفقیت‌هایی را که می‌خواهیم از برگزاری این همایش در سطح استان داشته باشیم باید از حالا مشخص کنیم و روی آنها به صورت ویژه کار کنیم. 
نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل نیز با اشاره به زیرساخت‌های اردبیل برای گردشگری، گفت: با توجه به پایلوت اعلام شده استان به عنوان استان گردشگر، سرمایه‌گذاری در این حوزه بسیار مهم است. 
وی افزود: با توجه به مرز مستقیم استان اردبیل با جمهوری آذربایجان، در بحث گردشگری سلامت می‌توانیم نقش مهم و کلیدی ایفا نماییم. 
حسین وثوقی ایرانی دبیر اجرایی این همایش نیز با بیان اینکه در این همایش علاوه بر 10 کشور اکو، 5 کشور اروپایی و 3 کشور عربی نیز حضور خواهند یافت، گفت: این همایش در دو روز در استان اردبیل برگزار خواهد شد. 
وی محل برگزاری این همایش را سالن فدک عنوان کرد و افزود: در روز اول همایش علاوه بر برگزاری مراسم افتتاحیه، پنل‌های تخصصی آبدرمانی و بازاریابی گردشگری سلامت برگزار خواهد شد، در روز دوم همایش نیز پنل‌های علمی تعاملات فرهنگی و بین‌المللی، آموزش و منابع انسانی، سرمایه‌گذاری و بخش خصوصی و همچنین مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد. 
وثوقی ایرانی با بیان اینکه کمیته اجرایی به عنوان راس همه کمیته‌ها تعیین شده و شش کمیته تشریفات، علمی، امنیت، مالی و تدارکات، تبلیغات و بازاریابی در زیرمجموعه کمیته اجرایی فعالیت خواهند کرد، گفت: این همایش در سه بخش علمی، نمایشگاهی و پروتکلی برگزار خواهد شد و تلاش ما برگزاری نمایشگاهی در حاشیه این همایش است. 
گفتنی است این همایش طی فصل پاییز جاری در استان اردبیل برگزار خواهد شد که زمان قطعی آن طی هفته آتی مشخص خواهد شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.