به گزارش ایرنا، فریدون بابایی روز دوشنبه در جلسه شورای ترافیک خلخال افزود: بدنبال طرح شکایاتی از سوی شهروندان در خصوص ایجاد مزاحمت های صوتی از سوی موتور سواران متخلف برخورد با این افراد در دستور کار شورای ترافیک و پلیس راهور این شهرستان قرار گرفت .
وی بیان کرد: بر اساس قوانین جدید، موتورسوارانی که تخلف ایجاد مزاحمت های صوتی آنان برای شهروندان دو بار تکرار شود علاوه بر اعمال جرایم راهنمایی ورانندگی به دستگاه قضایی نیز معرفی می شوند.
او اظهارداشت: در این راستا تعدادی از رانندگان موتورسیکلت های آلوده کننده صوتی در شهر خلخال علاوه برتوقیف وسیله نقلیه وانتقال آن به پارکینگ خود نیز به حبس در ززندان محکوم شده اند.
رییس شورای ترافیک خلخال با اشاره به نزدیک شدن زمان بازگشایی مدارس و روان سازی مسیر معابر منتهی به آموزشگاه ها خواستار نصب تابلوهای هشدار دهنده، حضور مامورین پلیس راهور در مسیرهای پرتردد دانش آموزی و راه اندازی پارکینگ ویژه ماشین آلات سنگین وکامیون در مبادی ورودی شهر شد.
بابایی گفت: هرگونه افزایش خودسرانه کرایه مسیرهای روستایی نیز ممنوع بوده و تعین نرخ کرایه جدید سواری های بین روستایی تنها در صورت موافقت دهیاری وشورای اسلامی روستاها امکان پذیر خواهد بود.
پوریکتا معاون پلیس راهور خلخال نیز در این جلسه استفاده از بوق های شیپوری، نصب اگزوزهای غیر متعارف وپرسرو صدا، اجرای حرکات نمایشی از جمله حرکت تک چرخ ، انجام حرکات پرخطر درمعابر عمومی و استفاده از موتور سیکلت های فاقد پلاک راهنمایی، کراس و یا با حجم موتور بالای 250 را از جمله مصادیق تخلف موتور سیکلت سوران اعلام کرد و گفت: تکرار این گونه تخلفات علاوه بر اعمال جرایم رانندگی حبس وزندانی هم در پی دارد.
خلخال در جنوب اردبیل واقع است.
7119/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.