به گزارش ایرنا از میراث فرهنگی اردبیل ، ناصر محمودی روز پنجشنبه گفت: امسال 70 درخواست به این اداره کل واصل شده که از این تعداد برای 50 مورد پرونده تشکیل شده است.
او اظهار داشت: از این تعداد 42 طرح موفق به دریافت موافقت اصولی اولیه شده و چهار مورد به دلیل مغایرت قانونی و عدم توجیه رد شده و مجوز موافقت اصولی اولیه در 2 طرح نیز تمدید شده است.
به گفته سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ، از بین طرح های ذکر شده، 15 مورد موفق به دریافت موافقت اصولی شده و مجوز موافقت اصولی هشت طرح نیز تمدید شده است.
محمودی افزود: زمان صدور موافقت اصولی طرح های سرمایه گذاری به یک هفته کاهش یافته و در کمترین زمان طرح ها بررسی می شود.
او گفت: اداره کل میراث فرهنگی استان خود را مالک فرایند طرح ها دانسته و تا مرحله بهره برداری مشکلات طرح های سرمایه گذاری را حل و فصل می کند.
اردبیل با یک میلیون و 248 هزار نفر جمعیت با استان های گیلان، زنجان و آذربایجان شرقی همسایه بوده و گردشگری در کنار کشاورزی و صنعت به عنوان سه محور توسعه این خطه در نظر گرفته شده است.
پل معلق مشگین شهر ، کوه سبلان با ظرفیت کوهنوردی و وجود پیست اسکی آلوارس در 12 کیلومتری سرعین و شهر چشمه های بهشتی از جاذبه های گردشگری ، ورزشی استان اردبیل است.
6018/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.