طرح عملیاتی مبارزه با قاچاقچیان عمده و خرده‌فروشان مواد مخدر در اردبیل با حضور دادستان عمومی و انقلاب اردبیل و فرماندهان انتظامی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

به گزارش ایلنا، ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل ضمن تشریح لزوم مبارزه جدی با موادمخدر گفت: این طرح با هماهنگی و همکاری مجموعه قضایی و انتظامی در مناطق آسیب زای اردبیل برگزار می شود.

وی افزود: مسلما، برگزاری چنین طرح هایی موجب پاکسازی محلات از وجود توزیع کنندگان مواد مخدر و به تبع آن موجب ایجاد آرامش و امنیت در میان شهروندان شده و رضایتمندی عمومی مردم را به دنبال خواهد داشت.

وی اظهار داشت: در طول سال نیز مبارزه جدی با مقوله ورود مواد مخدر و توزیع  آن در استان انجام صورت گرفته و کشفیات قابل توجهی نیز بدست آمده است و برای مجرمین مجازات های سنگین نیز صادر شده است .

عتباتی ادامه داد: برخورد با هرگونه خرید و فروش مواد مخدر در دستور کار قرار دارد و این طرح با همکاری و هماهنگی تمامی عوامل انتظامی و فرماندهی انتظامی شهرستان اردبیل در حوزه های مختلف عملیاتی می‌شود و با جدیت و قاطعیت نیز ادامه خواهد یافت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همچنین از عملیاتی شدن طرح های دیگر از جمله طرح برخورد با اراذل و اوباش ، مبارزه با مشروبات الکلی و سرقت خبر داد و گفت: بی شک برگزاری چنین طرح هایی موجب ارتقای سطح رضایتمندی مردم می شود که یکی از اهداف اصلی  و مهم دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است.

وی همچنین با اشاره به لزوم تأمین امنیت شهروندان گفت: امنیت اساس و بستر ساز زیر ساخت‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی است که برای تحقق آن بایستی از تمامی امکانات و ظرفیت‌ها استفاده کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.