معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری اردبیل گفت: در آستانه ماه محرم و شروع سالتحصیلی مایحتاج ضروری مردم به قیمت مناسب عرضه می‌شود.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهمن حسین‌زاده در جلسه تنظیم بازار در اردبیل اظهار کرد: ما در قالب نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و همچنین تامین نیازمندی دانش‌آموزان در آغاز سالتحصیلی با همکاری اتحادیه‌ها و اصناف سعی می‌کنیم تا به نیاز همشهریان پاسخ دهیم.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و ضرورت دسترسی مردم به برخی از کالاهای پرمصرف در این ایام سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری صنوف تلاش کرده تا به قیمت مصوب دولتی اجناس مورد نیاز به ویژه شکر، روغن و گوشت قرمز و سفید و برنج را به قیمت مناسب عرضه و متناسب با تقاضا عملیات فروش را به انجام برساند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری اردبیل تصریح کرد: با تشدید نظارت‌ها و همچنین اطلاعاتی که خود مردم در اختیار مجموعه‌های اجرایی و قضائی می‌گذارند انبارهایی که در آن کالاها احتکار شده مورد بازرسی قرار گرفته و در صورت اثبات احتکار با افراد خاطی برخورد و مواد غذایی ذخیره‌سازی شده به قیمت مصوب در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
حسین‌زاده بیان کرد: با هماهنگی مراجع قضایی قرار شده افراد خاطی در این زمینه دستگیر و به عنوان افراد مخل بازار اقتصادی با آنها برخورد قانونی انجام شود.
وی ادامه داد: مردم نباید به شایعات و برخی حرف و حدیث‌ها در زمینه کمبود موادغذایی و افزایش قیمت بی‌رویه آن توجه کنند چرا که این مسایل بیشتر جنگ روانی دشمن است تا ملت را نسبت به وضعیت آرامش‌بخش اقتصادی به سمت التهاب بکشاند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری اردبیل اظهار کرد: ما در جلسات مستمر ستاد تنظیم بازار تلاش می‌کنیم تا با توجه به تحولات بازار کار تنظیم و عرضه مستقیم کالاها را به سمتی به پیش ببریم تا کمبود مایحتاج عمومی مردم به چشم نیاید. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.