به گزارش ایرنا ، مسعود امامی یگانه روز سه شنبه در بازدید از شهر هشجین و طرح های در دست اجرای شهرداری افزود: شاخص های عملکرد شهرداران با محوریت تنظیف مناسب شهر، توسعه فضای سبز، ساماندهی سیما و منظر شهری ،مبلمان شهری ، آسفالت معابر شهری ، مناسب سازی محیط شهری و اجرای طرح ها با رعایت اصول فنی ارزیابی خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی باید با نگاه مثبت در حل و فصل مشکلات شهرداری ها همکاری کنند اظهار داشت: رعایت صرفه جویی در هزینه ها در شهرداری ها بر مبنای ضوابط و مقررات مالی مورد انتظار است.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل با قدردانی از اقدامات مناسب عمرانی شهرداری هشجین خلخال در احداث چهار بوستان در سطح شهر و ساماندهی و آسفالت معابر گفت: تعامل مناسب اعضای شورای اسلامی شهر و وحدت و همدلی بین اعضا اجرای برنامه های پیش بینی شده از جمله ساماندهی مناسب معابر شهری را با همکاری مردم و شهرداری فراهم کرده است.
امامی یگانه تعامل بین شوراها و شهرداران را یادآور شد و گفت: تعامل و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر و عمل به وظایف در چهارچوب قوانین و مقررات ظرفیت مناسبی برای شهرداری ها در پیگیری و رفع مشکلات شهری فراهم می کند و شهرداران نیز باید از جایگاه شورا برای پیشبرد برنامه ها به نحو مطلوب استفاده کنند.
او با بیان اینکه در تنظیف شهری همه شهرداری های استان مشکل دارند، افزود: مطالعات زیست محیطی محل دفن شهرها در دستور کار قرار گرفته است.
وی با تاکید بر اینکه شهرداری ها باید جمع آوری زباله و دفن بهداشتی پسماند را با جدیت در دستور کار خود قرار دهند، اضافه کرد: اقدامات شهرداری ها در مدیریت پسماند شهری اعم از جمع آوری نخاله، تنظیف به موقع و مرتب شهرها و ورودی های شهر بویژه مکان های گردشگری ملاک عمل ارزیابی قرار خواهد گرفت.
استان اردبیل دارای 29 شهر است.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.