علی رحمتی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: هم اکنون 38 دوربین نظارت تصویری و 27 سامانه هوشمند ثبت تخلف سرعت سنج و پلاک خوان در جاده های ارتباطی استان در نقاط مختلف فعال است.
وی با اشاره به افزایش تصادفات جاده ای در شمال استان در روزهای اخیر اظهار داشت: امیدواریم با نصب 10 سامانه هوشمند ثبت تخلف سرعت سنج و پلاک خوان در جاده های شمال استان شاهد افزایش ایمنی و کاهش تصادفات و تلفات جاده ای باشیم.
رییس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفــر استان اردبیل بیان کرد: 64 سامانه تردد شمار نصب شده در 32 نقطه از راههای استان هم در پنج ماهه اول سالجاری 18 هزار تخلف وسیله نقلیه را ثبت کرده است.
وی گفت: در این مدت بیش از 30 درصد وسایل نقلیه عبوری در محور بران – قره آغاج در شمال استان دارای تخلف سرعت غیرمجاز بودند.
دبیر کمیسیون ایمنی راههای استان اردبیـل از ثبت بیش از 50 میلیون تردد در پنج ماهه اول امسال در جاده های این استان خبر داد بیان کرد: در این مدت جاده ارتباطی اردبیل - آستارا و بالعکس پر ترددترین محور استان بوده است.
عضو شورای ترافیک استان اردبیل با تاکید بر رعایت کامل قوانین و سرعت مطمئنه و مجاز از سوی رانندگان از مردم و به ویژه مسافران خواست به ازای هر 2 ساعت رانندگی 15 دقیقه استراحت کرده و از طریق سامانه 141 مرکز مدیریت راهها از آخرین وضعیت جاده ها مطلع شوند.
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.