به گزارش ایرنا، علی نظری شیخ احمد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ایجاد ناحیه صنعتی موران مکان یابی شده و براساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده با حمایت استاندار اردبیل در نقطه صفر مرزی شهرستان گرمی مغان ایجاد می شود .
وی اظهارداشت: این ناحیه صنعتی با نقطه صفر مرزی با جمهوری آذربایجان سه کیلومتر فاصله دارد و با راه اندازی آن تحولی بزرگی در تولید، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی منطقه بوجود خواهد آمد .
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل با بیان اینکه در مجموع احداث و توسعه 15 شهرک و ناحیه صنعتی در استان اردبیل تصویب شده است ، افزود: شهرک های صنعتی از قانون شهرداری ها معاف بوده و این شرکت با واگذاری زمین برای سرمایه گذاران به قیمت مناسب و تسهیلات کم بهره آماده کمک به متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان است .
نظری گفت: امکانات و تاسیسات زیربنایی اولیه از جمله آب، برق، گاز برای سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهرک ها تامین می شود .
وی با بیان اینکه توسعه نواحی صنعتی با هدف اشتغال زایی ، تثبیت جمعیت و سرمایه گذاری بخش خصوصی در دستور کار است افزود: علاوه بر توسعه نواحی صنعتی و توسعه 6شهرک صنعتی هم به مساحت 148 در استان مد نظر است که در صورت تحقق تولید و اشتغال در شهرک های صنعتی افزایش می یابد.
نظری بیان کرد: در حال حاضر 23 شهر و نواحی صنعتی در استان متشکل از 9 ناحیه صنعتی ،هشت شهرک صنعتی و پنج شهرک صنعتی غیر دولتی فعال بوده و در تمامی آنها زیرساخت های لازم برای توسعه فراهم شده است.
در حال حاضر 16 شهرک و ناحیه صنعتی در استان اردبیل فعال است.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.