به گزارش ایرنا ، حجت درخشان روز پنجشنبه در نشستی با دهیاران خلخال و کوثر افزود: مجموعه های رفاهی این دانشگاه شامل سالن همایش ، آمفی تئاتر ، سالن های غذاخوری با ظرفیت هزار نفر و سایر امکانات اسکان با هدف حمایت از اقشار کم درآمد و برگزاری مراسم و جشن های عروسی و میهمانی ها به متقاضیان واگذار می شود.
او گفت: امکانات رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی این واحد با 30 درصد تخفیف در اختیار مردم گذاشته شده و مردم نیز به طور مطلوب از این طرح استقبال کرده اند.
وی همچنین به ارائه خدمات ویژه دانشجویی با هدف حمایت ار دانشجویان و خانواده های کم درآمد اشاره کرد و افزود: این حمایت ها شامل تقسیط کامل شهریه های دانشجویی، ارائه وام قرض الحسنه بدون کارمزد و ارائه تسهیلات بانکی با کامزد 2.5 درصد و بدون نیاز به ضامن بانکی به دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی خلخال است.
وی از برگزاری همایش توسعه خلخال با محوریت گردشگری در 16 شهریور در این دانشگاه خبر داد و گفت: این همایش که با همکاری اداره میراث فرهنگی برگزار می شود پیش زمینه برگزاری همایش اصلی توسعه پایدار منطقه در 20 اسفند است که با حضور علما و صاحبنظران علم گردشگری در این شهرستان برگزار خواهد شد.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال با درجه واحد دانشگاهی بزرگ در سال 1371 با 2 رشته تحصیلی کاردانی مدیریت صنعتی و کامپیوتر آغاز بکار کرد.
بیش از 90 رشته تحصیلی از جمله 5 رشته دکترای تخصصی ، 20 رشته کارشناسی ارشد و 60 رشته کارشناسی و کاردانی با بکارگیری ظرفیت عملی 60 نفر اعضای هیات علمی و 80 نفر اساتید حق التدریس در آن تدریس می شود.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.