با حضور معاون امور بانوان وزیر ورزش و جوانان دو سالن ورزشی در شهرهای گرمی و اردبیل به بهره‌برداری رسید.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در مراسمی که در شهرستان گرمی برگزار شد، سالن ورزشی تلاش و امید بعد از سال‌ها چشم‌انتظاری اهالی شهرستان در مساحت یک هزار و 177 مترمربع و با هزینه‌ای بالغ بر 900 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.
این سالن ورزشی در مدت 6 سال ساخته شده و با بهره‌برداری از آن اهالی شهرستان گرمی از این فضای ورزشی مجهز می‌توانند استفاده کنند.
همچنین در مراسمی با حضور محمدیان معاون وزیر ورزش و جوانان در شهرستان اردبیل و در روستای آراللو سالن ورزشی شهدای این روستا به بهره‌برداری رسید.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در مراسم افتتاح این سالن ورزشی اظهار کرد: از سال 89 عملیات احداث سالن ورزشی روستای آراللو آغاز شده بود که با پشتیبانی مسئولان استانی و کشوری موفق شدیم بعد از گذشت 9 سال این مجموعه ورزشی را به بهره‌برداری برسانیم.
بهرام آقاخانی اعتبار هزینه شده برای احداث این سالن را 800 میلیون تومان اعلام و خاطرنشان کرد: این سالن در فضای یک هزار مترمربع احداث شده و اهالی روستا می‌توانند از مزایای آن استفاده کنند.  
احداث سالن‌های ورزشی نشاط را به روستاها برگردانده است
فرماندار اردبیل نیز در این مراسم گفت: احداث سالن‌های ورزشی متفاوت در مناطق روستایی نشاط و سرزندگی را به مناطق روستایی به ویژه تحرک جوانان برگردانده است.
جواد زنجانی اظهار کرد: با تلاش مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل و مسئولان شهرستان در چند سال اخیر سعی کردیم تا به صورت زنجیره‌ای در مناطق روستایی سالن‌های ورزشی را تجهیز و آماده بهره‌برداری کنیم.
وی با بیان اینکه تاکنون در روستای نوشهر و آراللو سالن‌های وززشی تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: در دو روستای خلیل آباد و کریق نیز احداث سالن‌های ورزشی آغاز شده و امیدواریم به سرعت عملیات احداث آنها به سرانجام برسد.
فرماندار اردبیل افزود: ما در شهرستان اردبیل وضعیت مناسبی را از لحاظ تجهیز و استانداردسازی سالن‌های ورزشی داریم که این خود زمینه‌ساز برگزاری رویدادها و مسابقات آسیایی در اردبیل است.
زنجانی ادامه داد: در سال گذشته ما میزبان مسابقات جهانی و آسیایی در رشته والیبال بودیم که این خود فضای امید و نشاط را در بین مردم فراهم کرد و امیدواریم در سال‌هی پیش رو نظیر این میزبانی را در اردبیل با فراهم شدن زیرساخت‌های مناسب شاهد باشیم.
وی گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش و افزایش نشاط و شادابی مردم در این شرایط اقتصادی می‌تواند تحولات واقعی را رقم بزند و ما سال به سال می‌توانیم یک فضای متفاوتی را در بخش ورزش برای جوانان ایجاد کنیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.