به گزارش ایرنا ، یوسف خدادادی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه کمیته حمایت قضایی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بانک‌ها ضوابط و شیوه نامه های بانک مرکزی را درباره محاسبه سود و جرایم تسهیلات بانکی رعایت نمی کنند و این امر موجب نگرانی سرمایه گذاران شده است.
وی بیان کرد: سرمایه گذاران و متقاضیان تسهیلات بانکی به نحوه محاسبه سود و جرایم بانک‌ های عامل اعتراض دارند طوری که در کمیته قضایی این اعتراض ها به کارشناس رسمی ارجاع و در نهایت نظر متقاضیان و سرمایه گذاران تایید شد.
او با بیان اینکه رعایت نکردن ضوابط بانک مرکزی خلاتف قانون است، افزود: همه بانک ها باید از شیوه نامه بانک مرکزی تمکین کنند تا سرمایه گذاری در اردبیل مورد حمایت قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه رونق کسب و کار در اردبیل با مشکل مواجه شده گفت: در وضعیت کنونی همه مدیران دستگاه های اجرایی و بانک ها متحد و یکدست از سرمایه گذاری حمایت کنند تا کسب و کار در این استان رونق یابد.
خدادادی گفت: رونق کسب و کار منجر به اشتغال زایی و کاهش آسیب های اجتماعی می شود و ضرروی است مدیران در این باره اهتمام جدی داشته باشند.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل همچنین با اشاره به اجرایی شدن مصوبات کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری افزود: تمام مصوبات این کمیته قابل اجرا و مسئولان و سرمایه گذران در این مورد نگرانی نداشته باشند.
استان اردبیل در جذب سرمایه و سرمایه گذاران یکی از استان های ضعیف کشور است.
7110/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.