معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور گفت: در صورت تامین 4 تا 5 هکتار زمین در سرعین مجموعه دهکده سلامت شمالغرب کشور در سرعین احداث خواهد شد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، جمشید تقی‌زاده در جشنواره تجلیل از تعاونی‌ها و کارآفرینان برتر استان اردبیل اظهار کرد: ما در استان اردبیل یک فضای همدلی را بین مسئولان و مدیران شاهد هستیم که قطعا این فضا زمینه توسعه و پیشرفت روزافزون را برای استان فراهم می‌آورد.
وی با گرامیداشت هفته تعاون و همچنین روز تکریم بازنشستگان کشوری خاطرنشان کرد: در روزهای آینده خبرهای خوش و ویژه‌ای برای بازنشستگان خواهیم داشت که در این خبرها از حمایت‌های جدی و ویژه دولت از بازنشستگان مفصل سخن به میان خواهیم آورد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور با اشاره به کارشکنی‌های آمریکا در تحریم جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: همانطوری که در دوران دفاع مقدس ملت ایرانم متحد و یکصدا در مقابل تمام ابرقدرت‌ها ایستادند امروز نیز در یک سنگر دیگر آن هم سنگر اقتصادی همه مردم در کنار خدمتگزاران خود تلاش می‌کنند تا از این برهه سخت و دشوار عبور کنیم.
تقی‌زاده گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری را سرلوحه کارهای خود قرار داده تا بتواند از مشکلات اقتصادی عبور کرده و زمینه اشتغال و رونق تولید را به شایستگی فراهم آورد.
وی اضافه کرد: در بودجه سالانه فرصت اشتغال برای 955 هزار نفر توسط سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و دولتی با رفع موانع تولید و کاهش واردات و افزایش صادرات به همراه فعال کردن واحدهای تولیدی راکد و نیمه تعطیل در نظر گرفته شده است که امیدواریم با مشارکت بخش خصوصی زمینه این میزان اشتغال به راحتی فراهم آید.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: استان اردبیل در بحث اشتغال روستایی و همچنین توانمند کردن واحدهای ولیدی جزو استان‌های پایلوت است و در صورت موفقیت‌آمیز بودن این طرح در استان اردبیل تلاش می‌کنیم تا نسبت به توانمندسازی واحدهای تولیدی و ایجاد فرصت‌های اشتغال جدید تلاش موثرتری را انجام دهیم.
تقی‌زاده با بیان اینکه کارآفرینان امروز پرچمدار حرکت اشتغال و رونق تولید محسوب می‌شوند، تصریح کرد: امروز هیچ واحد تولیدی بدون توجه به نیروی انسانی کارآمد و توانمند نمی‌تواند موفق عمل کند.
وی ایجاد اشتغال را وظیفه دولت دانست و بیان کرد: کارآفرینی وظیفه دولت نیست بلکه بخش خصوصی باید در این مسیر گام بردارد تا بسترهای لازم کارآفرینی، اشتغال پایدار در سایه افزایش توان خط تولید واحدها و توجه به بخش صادرات بتواند در این عرصه موفق عمل کند.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور با اشاره به اینکه کارآفرینان در شرایط کنونی افسران خط مقدم تولید و اشتغال هستند که در این بین تعاونگران نقش مهمی را انجام می‌دهند، گفت: ما در هفته تعاون قرار داریم و قطعا با بها دادن به این بخش می‌توانیم به توانمندی اقتصادی و افزایش تولید ثروت در کشور کمک کنیم.
تقی‌زاده به احداث خانه امید در اردبیل اشاره و اظهار کرد: با تلاش شورای شهر و شهرداری اردبیل و پارکی که در اختیار سازمان بازنشستگی قرار داده‌اند سعی می‌کنیم تا به سرعت عملیات احداث خانه امید را در اردبیل فراهم کنیم.
وی تصریح کرد: اگر مسئولان این استان 4 تا 5 هکتار زمین را در سرعین در اختیار صندوق بازنشستگی قرار دهند ما آماده هستیم تا مجموعه دهکده سلامت شمالغرب کشور را در اردبیل احداث و راه‌اندازی کنیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.